اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر:

شهدا پیام‌ رسان پاسداری از انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر گفت: شهیدان انقلاب اسلامی در پشت خاکریزها با از جان گذشتگی در برابر دشمنان پیام پاسداری از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را به ما رسانده‌اند.

شهدا پیام‌ رسان پاسداری از انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای روستای رحیم‌آباد اظهار کرد: در قرآن کریم آیات و روایات فراوانی مبنی بر وحدت، انسجام و یکرنگی میان امت‌های واحده اسلامی در سراسر جهان وجود دارد.

وی افزود: مسلمانان در سراسر جهان همواره با اتحاد و پیروی از اصول صحیح اسلامی قطعا به پیروزی و برتری دست پیدا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) ادامه داد: آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی امروز در سراسر جهان نشر یافته و بسیاری از محققان و دانشمندان غربی امروز در حال مطالعه فرهنگ غنی و ناب اسلامی هستند.

رضوانی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت انقلاب و شهیدپرور ما در 12 اسفند حماسه‌ای دیگر را در دفتر انقلاب به ثبت رساندند.

وی افزود: استکبار و در رأس آنها آمریکا و دولت‌های غربی از ماه‌ها قبل با فضاسازی و دروغ‌پراکنی در فضای مجازی به دنبال دلسرد کردن مردم از حضور در حماسه بزرگ انتخابات بودند ولی با حضور حداکثری و انقلابی مردم در پای صندوق‌های رأی در سراسر کشور به شدت متحیر و مأیوس شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اضافه کرد: باید خداوند متعال را برای این حماسه عظیم و ماندگار سپاسگزاری کرد، زیرا حضور مردم در این انتخابات بنا به فرموده مقام معظم رهبری سیلی محکمی را به دشمنان و یاوه‌گویان زده و باعث شد آنان از توهم توطئه و نقشه‌کشی بر علیه جمهوری اسلامی خارج شوند و علاوه بر این نیز باعث افزایش اعتماد مردم به نظام اسلامی شد.

رضوانی خاطر نشان کرد: ملت فهیم و بابصیرت ایران اسلامی اثبات کرده‌اند در هر زمان که متوجه چنگ‌اندازی دشمن به اصل نظام و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی شوند، با تمام قدرت و همچنین با تکیه بر اراده معنوی به عرصه آمده و از جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن به طور قاطعانه حمایت و از بیگانگان نیز اعلام برائت می‌کنند.

وی افزود: حضور حداکثری و وحدت‌آفرین مردم باعث تردید دشمنان در سیاست‌های استعماری و فریبکارانه خود در عرصه بین‌المللی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین با اشاره به تلاش‌های گسترده و عمیق دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای ایجاد تفرقه در میان احزاب، مسئولان و همچنین آحاد مردم در کشور عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که مردم در طول دوران 33 ساله انقلاب اسلامی با پیروی از ولایت فقیه و عمل به منویات ایشان همواره سرافرازی و اقتدار را برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین افزود: پایداری مردم بر معیارهای حقیقی اسلام و استمرار حرکت شهیدان انقلاب اسلامی باعث شده که این نظام مورد عنایات و توجهات خاصه امام عصر (عج) قرار گیرد.

رضوانی با اشاره به گسترش موج بیداری اسلامی در منطقه اذعان کرد: ملت‌های مسلمان در کشورهای عربی، امروز بیدار شده و نسبت به ستمگری و همچنین وجود استبداد در کشورهای خود به شدت خشمگین هستند.

وی با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ معنویت و استمرار سیره شهدا در جامعه اظهار کرد: محافل گرامیداشت و نکوداشت شهیدان دفاع مقدس که در کشور برگزار می‌شود، در حقیقیت نمایشگاهی از ارزش‌های ایثار، سرافرازی و همچنین اقتدار هستند که باعث تقویت روحیه‌های آرمان‌گرایی و ارزش‌گرایی الهی در بین آحاد مردم و به ویژه جوانان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) تصریح کرد: شهیدان انقلاب اسلامی در پشت خاکریزها با از جان گذشتگی در برابر دشمنان پیام پاسداری از انقلاب اسلامی ولایت فقیه را به ما رسانده‌اند.

رضوانی اذعان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به برکت خون‌های پاک شهیدان به مرحله‌ای رسیده که چشم مستکبران را در سراسر جهان به خیرگی واداشته و آنان را در دست‌یابی به اهداف خود ناکام کرده است.

وی همچنین تصریح کرد: یاد خداوند همواره سبب آرامش و اطمینان قلوب می‌شود و بالاترین اذکار نیز یاد خداوند است.

نماینده ولی فقیه درسپاه صاحب‌الامر (عج) افزود: رزمندگان اسلام در طول دوران جنگ تحمیلی عبادات و ذکرگویی‌های شبانه را هرگز ترک نمی‌کردند و رمز پیروزی آنان بر باطل نیز ذکر دائم و همیشگی خداوند متعال و مددجویی از او بود.

رضوانی در پایان اظهار امیدواری کرد: مردم ولایت‌مدار و بابصیرت ایران اسلامی که همواره اقتدار و عزت خود را برای جهانیان به نمایش گذاشته‌اند، با سلاح معنویت و خودباوری خود پیش به سوی قله‌های سعادت و جاودانگی حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول