اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری:

نوروز فرصت مغتنم معرفی چهارمحال و بختیاری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نوروز فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های چهارمحال و بختیاری است که باید از آن نهایت استفاده را برد.

نوروز فرصت مغتنم معرفی چهارمحال و بختیاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این استان اظهار داشت: برای شناساندن جاذبه‌های طبیعی و گردشگری استان به هموطنان، اقداماتی از قبیل تهیه فیلترهای استانی و ارتباط با شبکه‌های ملی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: هم‌اکنون با شبکه دو سیما برای این منظور در تعامل هستیم که گروه‎های این شبکه از 18 اسفندماه وارد استان شده‌اند و تا 25 اسفندماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری خواهند بود و جاذبه‌ها، صنایع‌دستی و آداب و رسوم این استان را به هموطنان معرفی خواهند کرد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات و برنامه‌ها به منظور معرفی این استان، تهیه دفترچه‌هایی با محتوای اطلاعات کلی استان است تا به منظور استفاده مطلوب از زمان در اختیار مسافران نوروزی قرار گیرد.

جلالی با انتقاد از فعالیت کم برخی دستگاه‌ها در این راستا و عدم ارائه اطلاعات برای تدوین این دفترچه، خاطرنشان کرد: در جلسه گذشته ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی مقرر شد که دستگاه‌های اجرایی اطلاعات خود را تا پایان هفته گذشته به اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تحویل بدهند که فقط 15 دستگاه اقدام به ارائه اطلاعات خود کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نوروز فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های چهارمحال و بختیاری است که باید از آن نهایت استفاده را بکنیم و استان خود را به نحوی شایسته معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: باید با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های مناسب و شایسته، تلاش و همت کنیم تا مسافران نوروزی از دیدن استان ما لذت ببرند و سفری به‌‌یاد ماندنی را در بام ایران تجربه کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول