اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

با کنترل و نظارت، بازار را برای ورود دلالان ناامن می‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: با کنترل و نظارت مستمر، بازار نهبندان را برای ورود دلالان و سوءاستفاده‌گران ناامن می‌‌کنیم.

با کنترل و نظارت، بازار را برای ورود دلالان ناامن می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی صبح امروز در جمع مسئولان نهبندان اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی سال و ایام عید نوروز باید بر بازار نهبندان همانند گذشته مدیریت شود.

وی با بیان اینکه در این ایام به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی باید با برنامه‌ریزی‌های لازم کالاهای مورد نیاز مردم را فراهم کنیم، تصریح کرد: بازرسی و نظارت بر نحوه تهیه و توزیع اقلام و کالاهای اساسی نیز باید مورد توجه دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

فرماندار نهبندان یادآور شد: در ایام نوروز که کالاها و اقلام اساسی مردم فراوان است از طرفی فضا برای سوءاستفاده‌گران و دلالان فراهم می‌شود تا از این فضا نهایت استفاده را ببرند.

شرافتی با اشاره به اینکه باید طرح‌های کنترلی و نظارتی را به طور گسترده و مکرر در بازار داشته باشیم، ادامه داد: اجرای این طرح‌ها سبب می‌شود تا بازار شهرستان دچار نوسان و تورم نشود و علاوه بر تأمین کالاهای اساسی مردم نیز رضایت عمومی جلب شود.

وی ضمن تأکید بر اهمیت کنترل بازار شهرستان افزود: با کنترل و نظارت، بازار نهبندان را برای ورود سودجویان و دلالان ناامن می‌کنیم.

فرماندار نهبندان بازار و بازاریان شهرستان را افرادی منصف عنوان کرد و گفت: طی چند سال گذشته آفت و نوسان آن‌چنانی در بازار نهبندان مشاهده و گزارش نشده است و این مهم نشان از آرامش و عدم تورم در این بازار را دارد.

شرافتی با بیان اینکه احتکار، انبار، دلال‌بازی در بازار شهرستان جای نداشته و ندارد، اظهار داشت: مسئولان مربوط به بحث بازار در برابر حسن اعتماد بازاریان در قبال خویش نیز باید به مشکلات این افراد رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: در برخی از بی‌ثباتی‌های بازار کشور که متأثر از افرایش نرخ طلا و ارز بود نیز بازار شهرستان دچار هیچ تورم و نوسانی نشد و بازاریان باید بدانند که این افرایش نرخ توسط افرادی سودجو و دلال رقم خورد.

فرماندار نهبندان از تشکیل جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان در هفته آینده خبر داد و افزود: در ایام نوروز ضمن تأمین کالاهای مورد نیاز و میوه شب عید نیز با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های نهبندان سعی می‌‌کنیم تا صنایع ‌دستی و فرهنگ این شهرستان را برای مسافران و سایر هم‌وطنان معرفی کنیم.

شرافتی برگزاری نمایشگاه فروش بهاره را یک امر ضروری برای تنظیم بازار شهرستان دانست و تصریح کرد: در این نمایشگاه کالاهای اساسی با قیمتی زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: تمامی مسئولان و مدیران شهرستان در بحث کنترل و نظارت بر بازار دخیل هستند و هر کدام از آنها و سایر مردم نیز می‌توانند به‌ عنوان یک بازرس در سطح بازار عمل کنند.

فرماندار نهبندان در ارتباط با موضوع کیفیت نامرغوب آرد موجود و توزیع شده شهرستان گفت: این موضوع شخصاً با مراجع ذی‌ربط خراسان‌جنوبی پیگیری می‌شود.

در ادامه این جلسه در ارتباط با موضوع عدم توزیع صحیح نفت سفید مردم به درب منازل توسط متولیان جایگاه‌های سوخت نفت سفید نهبندان بحث و تبادل نظر انجام شد و مقرر شد شرکت نفت، مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان در این زمینه اقدامات لازم را انجام و نتیجه را به فرماندار شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول