اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بندرخمیر:

کنترل منطقی آرامش بازار را در پی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بندرخمیر با بیان اینکه نظارت‌ها بر بازار باید مستمر و منطقی باشد، گفت: نوع نظارت‌ها بر بازار می‌تواند تأثیرات منفی و یا مثبت بر امور روانی مرتبط داشته باشد.

کنترل منطقی آرامش بازار را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرخمیر در غرب بندرعباس، حسین امیر تیموری چهارشنبه شب در نشست ستاد کنترل بازار ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر و هفته وحدت بیان داشت: دنیای اسلامی اکنون به خود آمده است و تمامی دسیسه‌های دشمن را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: هدف دشمن ایجاد نارضایتی بین قومیت‌ها و مذاهب مختلف جامعه اسلامی و هم‌چنین ذهنیت‌های منفی از قبیل مشکلات مالی و معیشتی بین آحاد مردم است که همگی توطئه دشمنان قسم خورده اسلام است و یک جریان هدایت شده‌ای است که از بیرون بر این مسائل نظارت دارند تا از حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات و راهپیمایی جلوگیری کنند.

فرماندار بندرخمیر گفت: مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی توطئه‌های دشمن را در سی سال اخیر خنثی کرده‌اند.

امیر تیموری با اشاره به وضعیت بازار بندرخمیر با بیان اینکه ناظران افتخاری علاوه بر اجر اخروی یک وظیفه شرعی هم دارند،‌ گفت: ناظران با جلوگیری از کنترل قیمت‌های حباب‌وار اجناس در بازار و گزارش به موقع گران‌فروشی به مراجع ذی‌ربط سبب آرامش نسبی و جلوگیری از تخلف افراد سودجو و رضایت عمومی شهروندان می‌شوند.

سیداحد عدنانی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بندرخمیر نیز در ادامه با تشکر از پیگیری و نظارت ناظران افتخاری، گفت: با توجه به موقعیت حساس کنونی و ضرورت تشدید امر بازرسی و رسیدگی به تخلفات از ناظران افتخاری خواستاریم تا با پیگیری بیشتر و به صورت کاملاً محرمانه نسبت به شناسایی و اعلام موارد تخلفات صنفی شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و به ویژه وضعیت پخت و عرضه نان گزارشات خود را با فوریت و از طریق دفترچه‌های مخصوص ناظران با پیامک تلفنی و یا حضور به اداره صنعت و معدن و تجارت تحویل در همان روز بررسی و نتیجه آن ارائه شود.

این مسئول گفت: در راستای اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم بازار شهرستان و برابر نرخ‌های رسمی تعیین شده، نرخنامه به تمامی واحدهای صنفی ابلاغ شده و نتیجه‌ای از آن در اختیار ناظران قرار گرفته تا با مبنا قرار دادن قیمت فوق نسبت به بررسی کالای‌های اساسی و عرضه کالا در سطح واحدهای صنفی اقدام کنند.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول