اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مارگون عنوان کرد

معارضات اجتماعی بزرگترین معضل فرا روی شهرداری مارگون

خبرگزاری فارس: شهردار مارگون بزرگترین مشکل پیش روی شهرداری این شهر را معارضات اجتماعی و ساختمان‌سازی بی‌رویه عنوان کرد.

معارضات اجتماعی بزرگترین معضل فرا روی شهرداری مارگون

فریبرز بهادر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: منطقه مارگون به دلیل سردسیر بودن عملا امکان پذیرایی گسترده از مهمانان نوروزی را ندارد ولی در اردیبهشت ماه می‌توانیم پذیرای مهمانان و گردشگران باشیم.

وی یکی از مهم‌ترین معضلات پیش روی شهرداری این شهر را اعتبارات کم دانست و گفت: ما با دست خالی در حال خدمت به مردم هستیم و از دولت و مسئولان می‌خواهیم که شهرداری ‌شهرهای کوچک را برای بقا بیش از این یاری کنند.

بهادر گام برداشتن در راستای خودکفایی را یکی از مواردی دانست که می‌تواند به چنین شهرداری‌هایی جان ببخشد و ادامه داد: کارخانه شن و ماسه به تنهایی نمی‌تواند ما را به سمت خودکفایی رهنمون سازد چرا که بر اثر سرما در این شهر کارخانه باید به مدت هشت ماه کاری همواره تعطیل باشد.

شهردار شهر مارگون با بیان این‌که رئیس‌جمهور در سال گذشته مبلغ 30 میلیارد تومان را به شهرداری‌ها اختصاص داد، گفت: متاسفانه به هر دلیل یک ریال از این اعتبار در اختیار شهرداری مارگون قرار نگرفت.

بهادر معارضات اجتماعی را بزرگترین مشکل و معضل پیش روی شهرداری مارگون دانست و گفت: چون تنها هشت سال از عمر شهرداری مارگون می‌گذرد، ساختمان‌های زیادی در طرح‌های ما قرار گرفته‌اند که برای اجرای طرح جامع شهر مارگون این ساختمان‌ها سد راهی بزرگ برای ما هستند.

شهردار مارگون از بدهی 112 میلیون تومانی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری این شهر خبر داد و گفت: مدیر دفتر امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد به این دستگاه‌ها آخرین تذکرات را داده است و در صورت عدم پرداخت تا پایان این هفته چنین مبلغ بدهی از حساب آن‌ها کم و به حساب شهرداری واریز خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول