اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری نمایشگاه بهاره مرکز مازندران خبر داد

پیش‌بینی بازدید نیم‌ میلیون نفری از نمایشگاه بهاره ساری

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری نمایشگاه بهاره مرکز مازندران از پیش‌بینی بازدید نیم‌ میلیون نفری از نمایشگاه بهاره ساری خبر داد.

پیش‌بینی بازدید نیم‌ میلیون نفری از نمایشگاه بهاره ساری

عباس رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به استقبال مردم از این نمایشگاه، تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را 360 غرفه در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، آجیل مواد غذایی و شوینده‌ها عنوان کرد.

وی در این مورد ادامه داد: این نمایشگاه همه ساله بر اساس سیاست حمایتی دولت در آستانه شب عید برگزار می‌شود تا مردم مایحتاج شب عید خود را با قیمت‌های مناسب خریداری کنند.

این مسئول با اشاره به 120 هزار نفر بازدیدکننده که تا عصر دیروز از این نمایشگاه دیدن کرده بودند افزود: پیش‌بینی می‌شود تا آخرین روز بیش از نیم میلیون نفر از این نمایشگاه دیدن و خریدهای خود را انجام دهند.

عضو هیئت رئیسه مجمع امور صنفی ساری تصریح کرد: برای نخستین بار در کشور تمام مراحل ثبت نام، انتخاب غرفه، قرارداد و ساماندهی غرفه‌داران به صورت اینترنتی انجام شده و امسال سعی کردیم که تولیدی‌ها را به این نمایشگاه دعوت کنیم تا با حذف برخی واسطه‌ها قیمت مصرف‌کننده را تا حد زیادی کاهش دهیم.

رمدانی خاطرنشان کرد: حدود 50 درصد غرفه‌ها را تولیدی‌ها تشکیل می‌دهند که از استان‌های کرمان، سمنان، آذربایجان، تهران و خراسان رضوی به این نمایشگاه دعوت شده‌اند.

وی این نمایشگاه را بزرگ‌ترین نمونه در شمال کشور اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه این نمایشگاه از رسته‌های متفاوت تشکیل شده غرفه‌ها بر اساس رسته‌های خود به صورت منظم ساماندهی شده‌اند تا پیدا کردن و انتخاب آنها برای مردم راحت‌تر باشد.

رمدانی درباره میزان تخفیف قیمت‌ها اضافه کرد: تمام اجناس در این نمایشگاه با 15تا 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسند.

وی قیمت‌های اجناس را کارشناسی شده اعلام کرد و متذکر شد: علاوه بر قیمت‌گذاری اولیه، کارشناسان اتحادیه‌ها و کارشناسان تعزیرات و اداره بازرگانی بر روند قیمت‌گذاری‌ها در طول مدت برگزاری نمایشگاه نظارت کامل دارند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول