اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام نور گرمی:

زائران راهیان نور راویان ایثار باشند

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور گرمی گفت: زائران راهیان نور که از مناطق جنگی بازدید می‌کنند راویان صادق ایثار و شهادت باشند.

زائران راهیان نور راویان ایثار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رمضان عبدی صبح امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور گرمی اظهار داشت: نقل ایثارگری‌های شهدا به تمام جوانان باید از زبان جوانان صورت گیرد و زائران راهیان نور باید این ایثار را سینه به سینه نقل کنند.

وی با بیان اینکه راهیان نور زمینه بیداری و آگاهی قشر جوان ما را فراهم آورده، افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب باید بداند که چه ایثارگری‌هایی صورت گرفته تا حتی وجبی از خاک این کشور به دست دشمن نیفتد.

این مسئول با اشاره به اینکه انتقال و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است، ابراز داشت: احیای این ایثارگری‌ها به ویژه با انجام برنامه‌های کاروان راهیان نور عملی شده و این کاروان‌ها گامی مهم در راستای ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

سرپرست دانشگاه پیام نور گرمی با بیان اینکه ما وظیفه داریم تا این فرهنگ را بدون کم و کاست و به صورت واقعی به جوانان منتقل کنیم، افزود: زائران دانشجوی ما با مشاهده مشهد‌الشهدا به عظمت روح ایثارگری پی می‌برند که استمرار کاروان‌های راهیان نور می‌تواند بر این آگاهی بیفزاید.

این مسئول در ادامه مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور را مشهد شهدای ایران اسلامی ذکر کرد و گفت: دفاع مقدس قطعه‌ای تمدن‌ساز و عبرت‌آموز از تاریخ ماندگار کشور اسلامی ایران است.

وی از فرهیختگان و دانشجویان اهل قلم خواست با تدبر در احوال و آثار برجای مانده از رشادت‌های رزمندگان اسلام نسبت به ثبت و ضبط ایثارگری‌های فرزندان این مرز و بوم اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این آیین بدرقه 60 دانشجوی دختر دانشگاه پیام نور مرکز گرمی در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول