اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گرمی خبر داد

کشف 11 هزار عدد مواد محترقه در گرمی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گرمی از کشف و ضبط 11 هزار و 200 عدد مواد محترقه در این شهرستان از نوع ترقه خبر داد.

کشف 11 هزار عدد مواد محترقه در گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین قاضیلو اظهار داشت: در این زمینه دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی گرمی شدند.

 

وی به فعال بودن گروه‌های گشت و مراقبت نیروی انتظامی گرمی در سطح این شهرستان در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: با هدف جلوگیری کامل از توزیع مواد محترقه و مقابله با سلب‌کنندگان آرامش مردم بر فعالیت این گروه‌ها افزوده خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با فرا رسیدن ایام عید در سر هر کوچه و برزنی بساط فروش ترقه، افشانه‌های نوری به فروش می‌رسد که گاهی این مواد خطر‌زا بوده و سلامت فروشندگان و خریداران را تهدید می‌کند.

 

از یک ماه مانده به عید صدا‌های گوش‌خراش انفجار ترقه و بمب‌های دست‌ساز به ویژه در اطراف مدارس پسرانه اردبیل به گوش می‌رسد که عابرین را نیز به هراس انداخته است.

 

صرف نظر از اینکه هر ساله مدل‌ها و گونه‌های جدیدی از این مواد محترقه آتش بازی‌ و افشانه‌های نوری ابداع و راهی منازل می‌شود اما تا کنون مبارزه جدی برای مسدود کردن راه‌های ورودی این مواد انجام نشده است.

 

با نزدیکتر شدن به روز چهارشنبه ‌سوری که چند سالی است به دلیل بی احتیاطی به "چهارشنبه‌ سوزی" مبدل شده است دلهره خانواده‌ها نیز افزایش یافته است.

 

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول