اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف 1.5 میلیون عدد مواد محترقه در زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف یک میلیون و نیم میلیون عدد انواع مواد محترقه در استان طی سال جاری خبر داد.

کشف 1.5 میلیون عدد مواد محترقه در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، مراد جعفری اظهار کرد: در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه و منفجره در آخرین روزهای سال، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار یگان‌های انتظامی استان قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: پلیس برای جلوگیری از وارد آمدن خسارات جانی و مالی به شهروندان ناشی از استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال، طرح های مختلفی را به اجرا در می‌آورد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: فرماندهی انتظامی استان در سال جاری در راستای مبارزه با تهیه و توزیع انواع مواد محترقه موفق شده است از قاچاقچیان و سودجویان یک میلیون و 499 هزار و 819 عدد انواع مواد محترقه را طی چند عملیات مختلف در استان کشف کنند.

وی اظهار داشت: روز گذشته همچنین ماموران انتظامی شهرستان‌های زنجان و ابهر نیز موفق شدند، طی دو عملیات جداگانه 6 هزار و 864 عدد انواع مواد محترقه از سود جویان و قاچاقچیان کشف کنند.

جعفری  با تاکید بر اینکه پلیس مخالف شادی مردم در چهارشنبه آخر سال نیست، تصریح کرد: والدین حرکات و رفتار فرزندان خود را کنترل و آنان را در استفاده از این گونه مواد پر خطر آگاه سازند تا شاهد بروز حوادث تلخ در روز های پایانی سال نباشیم.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول