اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی - 17

کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب شهری محمودآباد در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد از حضور احتمالی معاون اول رئیس جمهور در مراسم کلنگ‌‌زنی پروژه مهم فاضلاب شهری محمودآباد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب شهری محمودآباد در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، نشست بررسی و ابلاغ برنامه‌های ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان دستگاه‌های فرهنگی این شهرستان عصر امروز در فرمانداری محمودآباد برگزار شد.

فرماندار محمودآباد با گرامیداشت ایام دهه فجر بیان داشت: یاد و خاطره امام بت‌شکن و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی که با فداکاری‌های خود درخت انقلاب را آبیاری کردند گرامی می‌داریم و بر روان پاک آنها درود می‌فرستیم.

جواد واحدی با اشاره به اینکه باید هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته این ایام را که منشا شادی ملت است گرامی بداریم، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های فرهنگی موظفند تا کیفی‌ترین برنامه‌ها را در سطح شهرستان اجرایی کنند.

فرماندار محمودآباد اطلاع‌رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم را از مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد دانست و گفت: باید خدمات ارائه شده در قبل و بعد از انقلاب را با مقایسه‌ای منصفانه برای مردم تبیین کنیم تا هرچه بیشتر خدمات شایان نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همگان روشن شود.

واحدی همچنین مقایسه عملکرد دولت‌های پس از انقلاب را لازم و ضروری دانست و ابراز داشت: خدماتی که در دولت‌های نهم و دهم به مردم ارائه شد قابل مقایسه با دولت‌های گذشته نیست و باید مردم را از تلاش‌های این دولت آگاه کنیم.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده را باعث امیدورای دوستداران انقلاب و یأس و ناامیدی دشمنان قسم خورده ایران دانست و اظهار داشت: باید تنور انتخابات را داغ‌تر کنیم تا مردم همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور خود  روح امام و شهدا و دل رهبر انقلاب را شاد کنند.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته انتخابات در مازندران با توجه به آمار ارائه شده، مردم محمودآباد بیشترین مشارکت را در پای صندوق‌های رای داشته‌اند.

واحدی افزایش راه‌های شهری و روستایی، سرانه فضاهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی و دانشگاه‌ها را نشان‌دهنده توسعه‌یافتگی شهرستان دانست و گفت: این همه پیشرفت به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که میراث ماندگار امام راحل است.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر دانشگاه‌های محمودآباد افزایش چشمگیری داشته است که امروز با 9 دانشگاه و 11 هزار و 600 دانشجو از جمله شهرهای فرهیخته و دانشگاهی مازندران هستیم.

فرماندار محمودآباد در پایان ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های محمودآباد نداشتن سیستم فاضلاب شهری مناسب است که با تمهیدات صورت گرفته و تامین اعتبار ازمحل تملک دارایی‌ها، اعتبارات ملی و سفرهای استانی دولت، به‌زودی کلنگ اجرایی شدن این پروژه مهم با حضور معاون اول رئیس جمهور بر زمین زده می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول