اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال کشور

صبای قم به مدعی اول قهرمانی باخت

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در آخرین بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مدعی اول کسب عنوان قهرمانی باخت.

صبای قم به مدعی اول قهرمانی باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دوازدهمین هفته از دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به انجام رسید و طی آن 14 تیم لیگ برتری در هفت مسابقه همزمان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند.

در حالی که جدال اصلی برای کسب عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بین دو تیم تهرانی و اصفهانی است، تیم فوتسال صبای قم نیز در تلاش برای کسب جایگاهی مناسب در لیگ سیزدهم برابر تیم صدرنشین شهید منصوری قرچک به میدان رفت.

فوتسالیست‌های صبای قم در سیزدهمین و آخرین بازی خارج از خانه خود در مسابقات این فصل در دیداری خارج از خانه میهمانی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک بود که در پایان این مسابقه که حساس‌ترین بازی هفته بود تن به شکست داد.

در این دیدار دو تیم فوتسال صبای قم و شهید منصوری قرچک در حضور تماشاگران پر تعداد حاضر در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر قرچک برابر یکدیگر به میدان رفتند که در پایان این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه سه بر صفر صبای قم را شکست دهد.

در حالی که صبای قم تا قبل از این دیدار شش باخت متوالی را پشت سر گذاشته بود، در این مسابقه نیز نتوانست مانع ناکامی‌های هفته‌های اخیر خود شود و با گل‌هایی که مجید تیکدری‌نژاد و مرتضی عظیمایی به ثمر رساندند، بدون امتیاز قرچک را ترک کرد.

با نتیجه‌ای که در دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و شهید منصوری قرچک رقم خورد، قرچکی‌ها با کسب 62 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم دوم جدول یعنی تیم 62 امتیازی صنایع گیتی پسند اصفهان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باقی ماند.

در فاصله یک هفته به پایان سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال صبای قم نیز با کسب همان 36 امتیاز اندوخته شده خود یک پله نیز در جدول رده‌بندی لیگ برتر سقوط کرد و به مکان هفتم رفت.

در حال حاضر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با کسب 62 امتیاز در صدر قرار دارد، تیم صنایع گیتی پسند اصفهان با کسب 62 امتیاز در مکان دوم جای دارد، تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان با کسب 54 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

همچنین تیم فوتسال حفاری اهواز با کسب 42 امتیاز در رده چهارم ایستاده است، تیم فوتسال گسترش فولاد تبریز با کسب 39 امتیاز در رده پنجم قرار دارد، تیم فوتسال فیروز صفه اصفهان با کسب 37 امتیاز در رده ششم است و صبای قم با کسب 36 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه این هفته با انجام دیدارهای هفته بیست و ششم و پایانی خود تکلیف تیم‌های برتر را خواهد شناخت تا نماینده کشورمان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز مشخص شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول