اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور میادین سازمان میوه و تره‌بار شهرداری کرج خبر داد

ذخیره‌سازی بیش از نیمی از پرتقال‌های شب عید

خبرگزاری فارس: مدیر امور میادین سازمان میوه و تره‌بار شهرداری کرج از ذخیره‌سازی نیمی از پرتقال‌های شب عید در سردخانه میوه بهشتی خبر داد.

ذخیره‌سازی بیش از نیمی از پرتقال‌های شب عید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، سعید طاهری افزود: در این خصوص یک هزار و 500 تن پرتقال برای پوشش شب عید این میوه در کرج خریداری شده است.

این مسئول با بیان اینکه، انتقال پرتقال از استان مازندران از دوم اسفندماه جاری صورت گرفت، تصریح کرد: در طول این مدت هزار و 455 تن از پرتقال‌ها از این استان به سردخانه میوه بهشتی البرز منتقل شده است.

طاهری ادامه داد: مابقی سهم خریداری شده میوه پرتقال نیز فردا وارد سردخانه میوه می‌شود.

وی با بیان اینکه، سال گذشته تقاضای مردم در زمینه خرید پرتقال به نحو مطلوبی تأمین شد، افزود: در سال جاری 25 درصد افزایش ذخیره پرتقال نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.

مدیر امور میادین سازمان میوه و تره بار شهرداری کرج در ادامه از آمادگی برای توزیع 800 تن سیب شب عید خبر داد و افزود: میزان توزیع سیب شب عید سال گذشته 110 تن بوده است.

طاهری هم‌چنین عنوان کرد: سال گذشته هزار و 200 تن پرتقال در اختیار شهروندان و متقاضیان این میوه قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح توزیع میوه از طریق دولت انجام می‌شود، دستورالعمل‌های اجرایی این طرح از سوی دولت به سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج ابلاغ شد.

طاهری تأکید کرد: طرح توزیع میوه در کرج نیز بر حسب سیاست‌های ابلاغ شده توزیع می‌شود.

مدیر امور میادین سازمان میوه و تره بار شهرداری کرج در رابطه با قیمت میوه‌های شب عید، گفت: قیمت میوه‌ها از طریق دولت تعیین می‌شود و پیش از آغاز طرح توزیع توسط ستاد تنظیم بازار، قیمت نهایی اعلام و به سازمان میادین نیز ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول