اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صنعت، معدن و تجارت لنگرود:

40 تن میوه شب عید در لنگرود توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود از توزیع 40 تن میوه شب عید در این شهرستان خبر داد.

40 تن میوه شب عید در لنگرود توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود اسماعیل قاسمی پیش از ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به تلاش تمام مسئولان برای مدیریت مناسب بازار شب عید اظهار داشت: تمهیدات لازم برای استقبال از عید در لنگرود صورت گرفته است.

وی برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در لنگرود را یکی از این برنامه‌ها برشمرد و افزود: در راستای برنامه‌های تنظیم بازار شب عید نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان از تاریخ 13 تا 23 اسفند جاری برگزار می‌شود. نمایشگاه مذکور با 100 غرفه دایر می‌شود و شهروندان لنگرودی می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود به ویژه محصولات غذایی و مواد پروتئینی، پوشاک و کیف و کفش، مواد شوینده و بهداشتی، آجیل و خشکبار و میوه را با قیمتی مناسب و زیر نرخ بازار در آن تهیه کنند.

وی درباره فروش فوق‌العاده در لنگرود بیان داشت: در راستای فراهم‌سازی زمینه تامین مناسب‌تر کالا توسط شهروندان گرامی تاکنون 100 واحد صنفی لنگرود برای برگزاری فروش‌های فوق‌العاده و حراج در نیمه دوم اسفند ماه اعلام آمادگی کرده‌اند.

قاسمی فعالیت این واحدها را عمدتا در زمینه عرضه پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی و میوه و تره‌بار عنوان کرد و ابراز داشت: این واحدها با قیمتی معادل 10 تا 20 درصد زیرقیمت بازار به ارائه کالاهای خود می‌پردازند.

وی از اجرای طرح تشدید بازرسی در لنگرود خبر داد و یادآور شد: این طرح با هدف کنترل قیمت‌ها و مقابله با تخلفات احتمالی برگزار می‌شود و در این برنامه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود، به همراه بازرسان مجمع امور صنفی و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اقدام به بازرسی‌های متعدد روزانه از واحدهای تولیدی و صنفی کرده و با هرگونه تخلفی در زمینه عرضه کالاها برخورد می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود با اشاره به اینکه میوه و مرکبات مورد نیاز این شهرستان از محل ذخیره استان تامین شده است خاطر نشان کرد: به میزان 20 تن سیب و 20 تن پرتقال در نقاط مختلف شهرستان با اعلام قبلی و نیز در محل برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا عرضه می‌شود.

وی افزود: مقادیر کافی از کالاهای اساسی و پرمصرف مورد نیاز به ویژه گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج و روغن در شهرستان ذخیره شده و در صورت افزایش قیمت‌ها، کمبود عرضه و نیاز بازار به صورت مناسب و با قیمت مطلوبی عرضه می‌شود.

قاسمی به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در لنگرود اشاره کرد و اذعان داشت: این طرح از ابتدای اسفند جاری آغاز شده و تا 15 فروردین 91 ادامه دارد.

به گفته وی این طرح در دو مرحله با هدف اطلاع‌رسانی و هماهنگی‌های لازم و اجرای برنامه‌ها برای نظارت بر بازار عرضه و تقاضا، اطمینان از تامین مطلوب مایحتاج عمومی مردم و آرامش و امنیت در بازار اجرا می‌شود و شهروندان برای کمک به اجرای این طرح می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه 124 ستاد خبری لنگرود اعلام کنند.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول