اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

مشارکت کم‌نظیر مردم در انتخابات چشم فتنه را کور کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان گفت: مشارکت کم‌نظیر مردم در انتخابات 12 اسفند، چشم فتنه را کور کرد.

مشارکت کم‌نظیر مردم در انتخابات چشم فتنه را کور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردکان با قدردانی از حضور باشکوه مردم شهرستان اردکان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشارکت 85 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات چشم فتنه را کور و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

وی ضمن تبریک به محمدرضاتابش به خاطر برگزیده شدن از طرف مردم برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدواریم نمایند منتخب اردکان با این پشتوانه بزرگ برای رسیدگی به نیازهای مردم و حل مشکلات آنان تمام کوشش خود را به کار گیرد.

حسینی همچنین با تقدیر از همه کاندیداها، مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان اردکان تصریح کرد: برگزیده شدن حوزه انتخابیه اردکان به عنوان بهترین حوزه مکانیزه در کشور موفقیت بزرگی است که مرهون تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران این امر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری از مردم خواست: در آستانه نوروز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به عوامل کمیته امداد هدیه کنند و به این وسیله گره‌ای از مشکلات طبقه محروم جامعه باز کنند.

امام جمعه اردکان همچنین ضمن گرامیداشت 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این روز در واقع روز بزرگداشت شهدا و ایثارگرانی است که برای حفظ این کشور و نظام از همه هستی خود گذشتند.

حسینی همچنین مردم را به حضور در تمام مراسم بزرگداشت شهدا و عمل به وصایای نورانی شهدا دعوت کرد.

انتهای پیام/ط4000/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول