اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

همدلی و اتحاد مهم‌ترین وظیفه نمایندگان مجلس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرج گفت: همدلی و اتحاد مهم‌ترین وظیفه نمایندگان مجلس است.

همدلی و اتحاد مهم‌ترین وظیفه نمایندگان مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: نمایندگان در مجلس شورای اسلامی باید با یکدیگر اتحاد و همدلی داشته باشند تا بتوانند در سایه این تعامل مشکلات شهر را رفع و در جهت خدمت رسانی به مردم گام بردارند.

وی ادامه داد: تکروی و اختلاف نمایندگان سبب کاهش ضریب خدمات رسانی به مردم شده و متضرر اصلی مردم هستند.

این مسئول گفت: نمایندگان منتخب باید نسبت به آرایی که از سوی مردم اخذ کرده‌اند، ‌احساس وظیفه کرده و تنها به خدمت به مردم و تلاش در جهت توسعه شهر داشته باشند.

کازرونی افزود: افرادی که امروز از سوی مردم انتخاب شده‌اند باید بدانند که اگر آرای مردم نبود آنها هرگز به کرسی نمایندگی راه پیدا نمی‌کردند، لذا باید آن چه خیر و مصلحت مردم است انجام دهند و با ارائه طرح‌های کارآمد، آینده روشنی را برای مردم و استان رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده علاقه مردم به نظام و ولایتمداری مردم است. تهدیدات و تبلیغات منفی دشمنان بر علیه این انتخابات به جایی نرسید و حضور پرشور مردم تمام این توطئه‌ها را خنثی کرد.

این مقام مسئول افزود: رقابت سالم و بدون تنش کاندیداها و حضور مردم در روز 12 اسفند نیز بیانگر این موضوع است که دشمنان هرگز نمی‌توانند ملت ایران را از مسیر اصلی خود دور کنند.

انتهای پیام/ط4000/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول