اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری

85 عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسیده است

خبرگزاری فارس: مسئول چاپ و نشر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 85 عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسیده است.

85 عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسیده است

حمید گودرزی‌مهر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: این تعداد کتاب با موضوعات رمان، دفاع مقدس، تاریخی، علمی، فرهنگی، آموزشی و سیاسی و ... از مؤلفان و نویسندگان استان لرستان چاپ شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت ناشران درخواست مجوز چاپ 100 عنوان کتاب را داشتند که 85 عنوان آن مجوز چاپ دریافت کرد و به چاپ رسید.

مسئول چاپ و نشر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و افزایش سرانه مطالعه در میان مردم به ویژه علاقه‌مندان به کتاب را از اهداف چاپ این عناوین کتاب در استان عنوان کرد.

گودرزی‌مهر ابراز امیدواری کرد، چاپ این تعداد کتاب بتواند موجب رشد و توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی در این استان شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته 78 عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسیده است، یادآور شد: چاپ کتاب در سال جاری نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مسئول چاپ و نشر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در حال حاضر 43 چاپخانه فعال در سطح لرستان وجود دارد، که از این تعداد چهار چاپخانه امسال فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول