اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

اجازه بازی‌سازی به ذوب آهن نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: باید در دیدار با ذوب آهن ضمن جلوگیری از بازی‌سازی تیم میزبان، از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌شود به خوبی بهره ببریم.

اجازه بازی‌سازی به ذوب آهن نمی‌دهیم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به حساسیت دیدار با ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، بیان کرد: بعد از تمرینات خوب و هدفمندی که برگزار کرده‌ایم آنچه که از بازیکنان مورد انتظار است ارائه بازی هماهنگ و کاملا هجومی برای کسب سه امتیاز است.

وی با اشاره به انگیزه بالا و آمادگی بازیکنان صبای قم تصریح کرد: با انگیزه بازی کردن در این دیدار همچون بسیاری از بازی‌های این فصل سبب خواهد شد تا با توان بالا ذوب آهن را در خانه خودش مغلوب کنیم و به سه امتیاز بازی دست یابیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: در این مسابقه همانند بازی‌های قبل مقابل تیم‌های مطرح قطعا به خوبی مهره‌های تاثیرگذار تیم ذوب آهن اصفهان را شناسایی و به خوبی راه بازی‌سازی آنها را خواهیم بست و به سادگی اجازه کار به میزبان نخواهیم داد.

وی به لزوم دقت بیشتر بازیکنان صبا در زدن ضربات آخر تاکید کرد و اظهار داشت: ما در دیدار رفت در تعداد موقعیت‌های گلزنی نسبت به ذوب آهن اصفهان کاملا برتر بودیم و اگر در زدن توپ‌های آخر کمی با دقت بودیم، هرگز به حریف یک بر صفر نمی‌باختیم.

بختیاری‌زاده تاکید کرد: همه می‌دانند که صبای قم از بازیکنان بزرگ و بسیار باتجربه‌ای برخوردار است به همین خاطر تمام توان بازیکنان ما در این دیدار به نمایش در خواهد آمد و به اعتقاد من آنها شایستگی‌های بسیار زیادی دارند که حتی می‌توانند بهترین بازی خود را مقابل ذوب آهن اصفهان ارائه کنند.

وی در ادامه به وضعیت روحی و جسمی مناسب و مطلوب بازیکنان صبای قم اشاره کرد و عنوان داشت: سه امتیاز دیدار با ذوب آهن اصفهان برای ما بسیار حیاتی است و با تمام قدرت خود در هفته بیست و هفتم مقابل این تیم به میدان می‌رویم.

تیم فوتبال صبای قم در دیدار خارج از خانه برابر تیم مس ذوب آهن اصفهان به دنبال کسب پیروزی، مجید حیدری و اکبر صادقی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و عبدالله ویسی باید بدون حضور این دو بازیکن تیمش را به میدان بفرستد.

تیم‌های صبای قم و ذوب آهن اصفهان در مصافی حساس از بیست و هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت 16 روز شنبه 20 اسفند ماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدار برگشت دو تیم در حالی برگزار می‌شود که در دیدار رفت صبای قم و ذوب آهن اصفهان که در هفته دهم دور رفت در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، ذوب آهن اصفهان توانست با گل ایگور کاسترو میزبان خود را یک بر صفر شکست دهد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول