اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می‌گیرد

آغاز ساخت تالار بزرگ شهر شیراز

خبرگزاری فارس: استاندار فارس از آغاز تالار بزرگ شهر شیراز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

آغاز ساخت تالار بزرگ شهر شیراز

حسین صادق عابدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این مراسم هفته آینده برگزار می‌شود و ساخت بزرگترین و بهترین تالارهای کشور در مرکز شهر شیراز جنب باغ ملی شیراز کلید می‌خورد.

صادق‌عابدین در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت فارس در بحث بهداشت و درمان اشاره و ابراز داشت: در حال حاضر بیشترین طرح‌های درمانی کشور در این استان در حال اجرایی شدن است.

وی ادامه داد: استان فارس در زمینه ارائه خدمات درمانی، پاسخگوی نیاز سایر استان‌ها و بسیاری از کشورهای همسایه در حوزه خلیج فارس است و انتظار داریم به این استان نگاه ویژه‌ای در حوزه بهداشت و درمان شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس از مسؤلان تأمین اجتماعی کشور خواست تا با تسریع در اختصاص اعتبار فرآیند عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 313 تخت‌خوابی تأمین اجتماعی شیراز را تسریع داده تا در دو سال آینده شاهد بهره‌برداری از آن باشیم نه اینکه ساخت آن در مدت چهار سال به طول انجامد.

صادق‌عابدین افزود: اجرای طرح بیمارستان 313 تخت‌خوابی تأمین اجتماعی با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شود و تمام رایزنی‌ها انجام شده و هیچ‌کس حق ندارد از این کار ممانعت کرده یا کارشکنی کند.

استاندار فارس با بیان اینکه مجری طرح زمان اجرای پروژه را سه‌ سال و مدیر عامل صندوق تأمین اجتماعی چهار سال عنوان کرد ابراز داشت: ما آمادگی کامل داریم که این طرح را مدت دو سال تمام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بیمارستان شهید بهشتی تأمین اجتماعی در جنوب شیراز نیز نیازمند نوسازی است که در این زمینه نیز باید اعتبار لازم اختصاص داده شود.

استاندار فارس همچنین در مورد سد تنگ‌سرخ تصریح کرد: عملیات اجرایی این سد یک ماه است آغاز شده و شهرداری متعهد شده 20 میلیارد تومان اعتبار اختصاص دهد و ما نیز قول دادیم به هر میزان شهرداری اعتبار تخصیص دهد، از وزارت نیرو به همان میزان اعتبار تأمین کنیم.

صادق‌عابدین اضافه کرد: برای واگذاری زمین در بالادست سد تنگ‌سرخ به سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های گردشگری آمادگی کامل داریم.

صادق‌عابدین همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز طرح‌های جدید در شیراز اظهار داشت: هفته آینده طرح نیکان (ساماندهی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر و توسعه آن)  آغاز می‌شود.

استاندار فارس گفت: این طرح که کلنگ آن سال 75 زمین خورده و در این چند ماه 15 مشکل آن را یک به‌ یک از پیش‌ پای آن برداشتیم تا آماده اجرا شد و این در حالی است که می‌شد با برنامه‌ریزی زودتر از اینها اجرای آن آغاز شود.

وی همچنین از تصویب جابه‌جایی کارخانه سیمان  شیراز خبر داد و ابراز داشت: باید با برنامه‌ریزی توجه جدی به موضوع انتقال کارخانه شود تا آنچه برسر کارخانه گلسار آمد، در این مورد تکرار نشود و شاهد خروج سرمایه‌ها از کشور نباشیم.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول