اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان:

از اول فروردین جنگ شادی در تالار فجر برگزار می‌‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان گفت: از روز نخست فروردین به مدت 12 شب جنگ شادی در تالار فجر برگزار می‌‌شود.

از اول فروردین جنگ شادی در تالار فجر برگزار می‌‌شود

عباس صوفی در حاشیه جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان اظهار کرد: ستاد اسکان برای خدمات‌رسانی به مسافران هتل‌ها و مهمانپذیرها را آماده کرده است اما با وجود اینکه می‌دانیم هتل‌ها و مهمانپذیرها توان لازم برای اسکان مسافران ندارند، ولی باز هم اولویت با هتل‌هاست.

وی با بیان اینکه جامعه هتلداران و مهمانپذیرها آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، گفت: با جامعه هتلداران و مهمانپذیرها هماهنگ شده که به مسافران تخفیف داده شود و جامعه هتلداران نیز اعتقاد داشتند که مسافران باید در هتل‌ها مستقر شوند تا از خدمات مختلف بهره‌مند شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان از آمادگی آتش‌نشانی برای کنترل حوادث و نیروی انتظامی خبر داد و تصریح کرد: سه پارک فرهنگیان، پارک مادر، پارک 48 هکتاری و خیابان پشت پارک مردم در صورت مناسب بودن هوا برای نصب چادر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش بر این امر اذعان دارد که اولویت اسکان در مدارس با فرهنگیان است اما تأکید شد که شرایط را برای اسکان سایر مسافران نیز فراهم کنند.

صوفی با بیان اینکه همه سازمان‌های شهرداری همدان از 15 اسفند ماه وظایف ذاتی خود را انجام می‌دهند، افزود: شهرداری محل‌هایی چون نمایشگاه بین‌المللی و باشگاه شهرداری را برای نصب چادر مسافران در نظر گرفته است.

وی از آمادگی هلال احمر و اوقاف برای ارائه خدمات خبر داد و گفت: در مواقع بحران سالن شرکت گاز و سالن دانشگاه بوعلی سینا برای اسکان مسافران مد نظر قرار گرفته است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان با بیان اینکه شش نقطه در شهر برای نصب سفره‌های هفت‌سین مشخص شده است، اظهار کرد: میدان بسیج، میدان امام حسن(ع)، میدان سپاه، میدان بعثت، میدان آرامگاه بوعلی، میدان شریعتی به صورت یک المان سفره هفت‌سین طراحی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از روز نخست فروردین به مدت 12 شب جنگ شادی در تالار فجر برگزار می‌‌شود که بلیط‌هایی چاپ شده و در اختیار ستاد اسکان گذاشته می‌شود تا مسافران بعد از نماز مغرب و عشا در این جنگ شادی حضور یابند.

صوفی اضافه کرد: سامانه‌ای در ستاد اسکان با همکاری مخابرات طراحی شده که در حین ورود مسافران به آنها پیامک زده می‌شود.

وی از راه‌اندازی خطوط ویژه اتوبوسرانی در سطح شهر خبر داد و گفت: این برنامه در سال‌های گذشته اجرا شده و مسافران سطح شهر را به نقاط گردشگری هدایت می‌کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان در پایان افزود: برنامه‌ای برای بازدید از نقاط دیدنی استان طراحی شده است که در پنج روز برنامه‌ریزی شده و آنها می‌توانند از این سرویس بازدید داشته باشند.

انتهای پیام/خ۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول