اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دادگستری استان زنجان:

خانواده مهم‌ترین نقش را در ترک اعتیاد دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دادگستری استان زنجان گفت: خانواده‌ها مهم‌ترین نقش را در زمینه ترک اعتیاد ایفا می‌کنند.

خانواده مهم‌ترین نقش را در ترک اعتیاد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر گل‌محمدی بعد از ظهر امروز در ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه افرادی که به منظور ترک اعتیاد به کمپ‌ها مراجعه می‌کنند، از برنامه‌ها و اهداف برخی از آنها آگاهی ندارند، اظهار داشت: در اجرای طرح‌های پیشگیری از اعتیاد باید از حضور و همکاری روحانیون استفاده شود.

وی با بیان اینکه روحانیون در میان مردم اعتبار دارند و مردم گفته‌های آنها را می‌پذیرند، خاطرنشان کرد: با برگزاری کلاس‌هایی برای روحانیون، می‌توان از آنها در راستای اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی مردم در زمینه خطرات مواد مخدر استفاده کرد.

مدیرکل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه اساتید دانشگاه‌ها و معلمان آموزش و پرورش نیز کمک بزرگی در راستای اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد به شمار می‌روند، ادامه داد: شیوع مواد مخدر جدید از جمله شیشه در میان جوانان و عدم آگاهی آنها از خطرات این مواد آسیب جدی به جوانان و خانواده‌ها وارد می‌کند.

وی همچنین به تعیین تکلیف اردوگاه معتادان نیز اشاره کرد و افزود: پیشگیری از بسیاری از جرایم خرد، جمع‌آوری معتادان و کاهش آمار سرقت‌ها در استان زنجان از جمله ثمرات احداث اردوگاه محسوب می‌شود.

گل‌محمدی در زمینه کمپ‌های بدون مجوز و کمپ‌هایی که محورها و اهداف مشخصی زیر نظر سازمان‌های جهانی دارند، اظهار داشت: این کمپ‌ها باید مدیریت شوند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول