اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

انهدام 4 باند مواد مخدر در فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فارس از انهدام چهار باند مواد مخدر و کشف 600 کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان طی هفته گذشته در این استان خبر داد.

انهدام 4 باند مواد مخدر در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدر و سوداگران مرگ و جلوگیری از ورود، ترانزیت و توزیع محموله‌های مواد مخدر، ماموران انتظامی فارس موفق شدند طی هفته گذشته چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و منهدم کنند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان و ماموران انتظامی شهرستان‌های خرمبید، داراب، پاسارگاد، جهرم و لارستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی پس از شناسایی و انهدام این باندها 600 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه بیان کرد: در این مورد 31 قاچاقچی دستگیر، 18 خودرو و 33 تلفن همراه متعلق به آنان توقیف شد.

سجادیان با تاکید بر عزم راسخ پلیس فارس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ گفت: خادمان مردم ایران اسلامی به ویژه استان فارس در نیروی انتظامی این استان، با همراهی و همکاری شهروندان اجازه عرض اندام به قاچاقچیان و سوداگران مرگ که در راستای تحقق اهداف دشمنان و کسب سود مالی درصدد از هم پاشیدن کانون گرم خانواده‌ها هستند را نمی‌دهد.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول