اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کل ارومیه:

مواد مخدر وسیله‌ای برای نابودی جوانان ایران شده است

خبرگزاری فارس: دادستان کل ارومیه گفت: مواد مخدر به ویژه نوع صنعتی آن ابزار دست مخالفان و معاندان برای خشکاندن ریشه جوانان ایرانی است.

مواد مخدر وسیله‌ای برای نابودی جوانان ایران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه امام‌علی بقایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که در سالن جلسات ناحیه انتظامی ارومیه تشکیل شد اظهار داشت: مواد مخدر به ویژه نوع صنعتی آن ابزار دست مخالفان و معاندان برای خشکاندن ریشه جوانان ایرانی است به طوری که با ترویج استفاده از این مواد به دنبال بی‌هویت کردن جوانان ما هستند.

وی تصریح کرد: آینده و سعادت هر کشوری در گروی فعالیت، خلاقیت و پویایی نسل جدید آن مرز و بوم است چنانچه جوانان به عبور از گذرگاه‌های پیشرفت موفق کردند جامعه نیز به تدریج در مسیر رشد و شکوفایی قرار می‌گیرد و آوازه آن سرزمین در همه علوم و فنون عالم‌تاب می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: مخالفان نظام برای اینکه مسیر پیشرفت کشورمان مسدود کنند برای به انحراف کشاندن نسل جدید این مرز و بوم تلاش بی‌وقفه‌ای آغاز کرده‌اند پس برای مقابله با تهدیدهای آنها باید همکاری همه‌جانبه بین دستگاه‌ها ایجاد شود.

بقایی با بیان اینکه مبارزه با اعتیاد فقط وظیفه یک دستگاه اجرایی نیست گفت: باید دانشگاه، آموزش و پرورش، فرماندهی انتظامی، سازمان بهزیستی و ... با یکدیگر همکاری مضاعفی در این راستا آغاز کنند چرا که انجام دادن یک طرح عملیاتی و موفق کار جمعی می‌طلبد.

وی لازمه مقابله مؤثر با اعتیاد را پرداختن به موضوع پیشگیری دانست و خاطر نشان کرد: برای اینکه جامعه مقابل آسیب‌های ناشی از سوءمصرف مواد مخدر به طور مؤثر واکسینه شود باید موضوع پیشگیری مورد توجه قرار بگیرد زیرا هزینه آن کمتر و نتایج مثبت آن هم به مراتب بیشتر است.

دادستان کل ارومیه اظهار داشت: هدف تولید و توزیع‌کننده‌های مواد مخدر مطامع مالی و دست‌یابی به ثروت نیست بلکه آنها فرهنگ، هویت و مدنیت کشور ما را نشانه گرفته‌اند به طوری که از زمان ورود و تردد آمریکایی‌ها در افغانستان به عبارتی کشور همجوار ما میزان کشت و تولید مواد افیونی افزایش یافته است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول