اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

انتخابات دشمن را وادار به عقب‌نشینی در حوزه اقتصاد کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: از بازتاب‌های انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی عقب‌نشینی دشمن در حوزه اقتصاد بود.

انتخابات دشمن را وادار به عقب‌نشینی در حوزه اقتصاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری عصر امروز در همایش انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی خراسان اظهار داشت: مردم ایران در حماسه 12 اسفند 90 تاریخی عظیم را در دل ایران زنده کردند تا جایی که دشمنان نظام هنوز در شوک فرو رفته‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی افزود: رکورد انتخابات در فرانسه که مربوط به سال 2006 است 42 تا 47 درصد و در آمریکا 37 درصد بوده است اما در کمال ناباوری در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی ایران حضور 67 درصدی مردم را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: همچنین این انتخابات در حالی برگزار شد که از یک سال گذشته دشمن قصد تخریب آن را داشت و خیال آن را داشت که 10 درصد جمعیت مردم ایران حضور پیدا کنند اما این چنین نشد و ملت سیلی سختی به صورت آنها وارد کردند.

وی با اشاره به پیامدهای انتخابات مجلس نهم خاطرنشان کرد: با این دیدگاه از زمان قبل از برگزاری انتخابات با یک فشار بزرگ در حوزه اقتصاد رو‌به‌رو بودیم و دشمن اصلا فکر این را نمی‌کرد که با این تحریم‌ها مردم در انتخابات حضور یابند چراکه از پیامدهای این انتخابات این بود که دشمن از ترس در حوزه اقتصاد عقب‌نشینی کرد.

غفاری تاکید کرد: با توجه به بحث اهمیت حوزه حمل و نقل و مزیت‌های آن در استان خراسان رضوی مهم‌ترین فرصت به لحاظ ترانزیت، حمل و نقل کالا و مردم وجود مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) است و این موضوع را می‌توان در جابه‌جایی 808 هزار نفر از طریق حمل و نقل زمینی که بخش عمده‌ای از آن وجود حضرت رضا (ع) در این استان است، مشاهده کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: استان خراسان رضوی به لحاظ تولید حرف‌های زیادی برای گفتن در کشور و دنیا دارد که یکی از آنها وجود معادن غنی و سرشار از فراوانی در این استان است.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در 11 ماه گذشته در استان خراسان 3 میلیون تن ترانزیت خروجی داشتیم که به تنهایی رقمی بسیار بالاست.

* تا پایان سال سالن ترانزیت فرودگاه بین‌المللی مشهد افتتاح می‌شود

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سیستم هوایی بین 140 تا 200 پرواز روزانه در استان خراسان رضوی در حال انجام است و یک چهارم پروازهای آن به خارج از کشور است و در 10 ماه گذشته 850 هزار نفر مسافر خارجی وارد استان خراسان رضوی شده‌اند.

غفاری اظهار داشت: به همین منظور در بحث ترانزیت و افزایش کالای استان خراسان رضوی سالن ترانزیت فرودگاه بین‌المللی مشهد تا پایان سال افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول