اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسدآباد:

دانش آموزان باید از زندگی سیدجما‌ل‌الدین الگو بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اسدآباد گفت: امروز باید از زندگی، اهداف و اقدامات بزرگ سیدجمال الدین اسدآبادی درس بگیریم.

دانش آموزان باید از زندگی سیدجما‌ل‌الدین الگو بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد بعد از ظهر امروز در نخستین همایش استانی بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی ویژه کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد با اشاره به زندگینامه و اقدامات سیدجمال‌الدین اسدآبادی اظهار داشت: این شخصیت فرهیخته به عنوان مصلح خستگی‌ناپذیر در جهان  اسلام توانست با قیام‌های آزادی‌خواهی و آگاهی بشر آنان را بیدار کند که امروزه شاهد بیداری ملت‌های مسلمان در کشورهای دیگر هستیم.

وی با تأکید بر شناساندن شخصیت سیدجمال‌الدین اسدآبادی به جهانیان تصریح کرد: امروز باید با آشنا کردن دانش‌آموزان با شخصیت بزرگ سیدجمال موجب روشنی افکار عمومی و بیداری آنان باشیم.

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: امروز بی‌تردید جنبش‌های اخیر در کشورهای مسلمان نشان از به بار نشستن اهداف و اقدامات سیدجمال الدین اسدآبادی دارد.

حسینی‌مجد با بیان اینکه سیدجمال‌الدین در دوران کودکی و نوجوانی خود به سخنان معلم و استاد به عنوان راهنما گوش می‌داد، گفت: دانش‌آموزان نیز باید زندگی و معیشت و اهداف بزرگ این شخصیت برجسته را الگوی خود قرار دهند.

وی در خصوص عدم برگزاری همایش بزرگ برای بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی در سال جاری گفت: امسال به دلیل برگزاری انتخابات مجلس نهم در 12 اسفندماه مسئولان شهرستان نتوانستند برگزاری همایش سیدجمال را برنامه‌ریزی کنند.

در ادامه این همایش محمدکاظم مزینانی نویسنده کتاب سیدجمال‌الدین اسدآبادی به زندگینامه، اقدامات، سفرها و اهداف سیدجمال اشاره کرد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول