اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب تربت‌حیدریه در مجلس نهم:

مجلس نهم باید سطح کارآمدی نظام را بیش از پیش ارتقاء بخشد

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مجلس نهم از حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات گفت: انتخابات مجلس نهم سرافرازی کشور را رقم زد، بنابراین باید مجلس سطح کارآمدی نظام را بیش از پیش ارتقاء بخشد.

مجلس نهم باید سطح کارآمدی نظام را بیش از پیش ارتقاء بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابوالقاسم خسروی در جمع خبرنگاران در تربت‌حیدریه با اشاره به میزان 9 درصدی افزایش مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم سالم، رقابتی با اقتدار و با نشاط برگزار شد و ملت نمایندگانی توانمند و ولایت‌مدار را انتخاب کردند.

نماینده منتخب مجلس نهم از حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات ادامه داد: در این انتخابات شاهد نوعی رفتار هوشمندانه و با بصیرت بودیم و این رفتار خواهان ارتقای سطح کارآمدی نظام، ارتقای وضعیت اقتصادی و توجه به مسائل اساسی است.

وی مبارزه با فساد، ارتقای سطح کارآمدی نظام، ایجاد فضای باز سیاسی و اتمام کارهای نیمه تمام را از اهداف خود در مجلس برشمرد و خاطرنشان کرد: به غیر از نماینده همه ملت بودن کاری دیگری نخواهم کرد.

ابوالقاسم خسروی در انتخابات 12اسفندماه امسال برای نخستین ‌بار و با کسب بیش از 77 هزار و 81 رأی مردم به مجلس نهم راه یافت.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول