اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان خبر داد

کاشت 10 هزار هکتار نهال در بخش صنعت و خدمات زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: کاشت 10 هزار هکتار نهال در بخش صنعت و خدمات از برنامه‌های منابع طبیعی است.

کاشت 10 هزار هکتار نهال در بخش صنعت و خدمات زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قدرت سعادتی ظهر امروز در اجرای مراسم مشترک با همکاری مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی در شهرک صنعتی شماره 2 نوآوران زنجان و کاشت نهال در عرصه‌های کارخانجات اظهار کرد: تعهد منابع طبیعی در اشتغال، تولید و توسعه اقتصادی کشور، کاشت 10 هزار هکتار نهال در بخش صنعت و خدمات است.

وی با بیان اینکه در نظر گرفتن 10 هزار هکتار نهال کاری رقم قابل توجهی محسوب می‌شود، تصریح کرد: با کاشت نهال در شهرک‌های صنعتی چهره شهرک‌های صنعتی به نحو مطلوبی تغییر می‌کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه از فضای در نظر گرفته شده برای احداث شهرک‌های صنعتی باید 25 درصد به فضای سبز اختصاص یابد، تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی و کارخانجات باید به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

وی توجه به فضای سبز در کارخانجات و شهرک‌های صنعتی را مهم ارزیابی کرد و گفت: تعهد بخش صنعت باید در این زمینه تحقق ‌یابد.

سعادتی با اشاره آلوده شدن محیط زیست در اثر تغییرات آب و هوایی تصریح کرد: متاسفانه برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت در این زمینه پاسخگو نیست.

وی با بیان اینکه برای حفظ منابع طبیعی باید به برنامه‌های درازمدت توجه شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های طولانی در زمینه منابع طبیعی موجب رشد و پیشرفت منابع طبیعی می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه اگر هرکس به تعهدات خود در زمینه منابع طبیعی عمل کند، مشکلی پیش نمی‌آید، یادآور شد: اگر افراد جامعه به وظایف خود در برابر منابع طبیعی عمل کنند، مشکلی جامعه را تهدید نمی‌کند.

وی با بیان اینکه زندگی در دو نوع گوارا و ناگوارا تقسیم می‌شود، افزود: اگر خواهان زندگی گوارا هستیم باید وسایل و لوازم حیاتی زندگی انسان را به خوبی فراهم کنیم.

سعادتی با اشاره به اینکه استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی باید پیشگام در عرصه منابع طبیعی باشد، افزود: باید فرهنگ سازی منابع طبیعی از همین پایتخت آغاز شود.

وی بر ضرورت حفظ منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: باید در این زمینه اقدامات موثری انجام شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول