اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد هندیجان خبر داد

ایجاد 47 پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری در هندیجان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد هندیجان از ایجاد 47 پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.

ایجاد 47 پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری در هندیجان

اسماعیل عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در 14 اسفند با مشارکت مردم نیکوکار ایران اسلامی مراسم ملی و معنوی جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در هندیجان نیز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه آغاز این جشن از مدرسه‌ها گامی در نهادینه کردن این عمل خداپسندانه از سنین پایین در جامعه است، افزود: این جشن هر سال با هدف کمک به نیازمندان و گسترش فرهنگ انفاق و احسان به ویژه در بین نسل جوان برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هندیجان تصریح کرد: کمیته امداد این شهرستان نیز به نوبه خود تعداد 48 پایگاه‌های کمیته امداد مستقر در مدارس آموزش و پرورش و مراکز آموزشی کمک‌های مردمی را دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز پایگاه‌های مستقر در سطح شهر و بخش‌ها آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.

عبادی خاطرنشان کرد: همچنین در روز جمعه 19 اسفندماه پایگاه‌های کمیته امداد در محل برگزاری نماز جمعه مستقر و آماده جمع‌آوری کمک‌های نمازگزاران شهرستان است.

وی ادامه داد: در این راستا تعداد 44 پایگاه ثابت و چهار پایگاه سیار در سطح شهرستان مستقر است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هندیجان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور ایجاد رفاه برای مستمندان و محرومان جامعه با نامگذاری روزهایی از اسفندماه به‌عنوان روز جشن نیکوکاری، محرومیت‌زدایی و توجه به این قشر را سرلوحه کار خود قرار داده و تاکنون در انجام این رسالت سنگین موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد: تقویت روحیه نیکوکاری و احسان و توجه به محرومان و مستضعفان جامعه از ضروریت‌های جامعه است که باید با تأسی به سیره انبیاء و اولیاء الهی و ائمه اطهار(ع) مورد توجه قرار گیرد.

عبادی در پایان با تشویق شهروندان در جشن نیکوکاری افزود: دین مبین اسلام بحث صدقه، انفاق و کمک‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه را مورد توجه قرار داده و احسان و نیکوکاری را از مصادیق ایمان به خدا و نشانه‌های بارز تقوا دانسته است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول