اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 11 تیم

تیم‌های برتر فوتسال جعفریه قم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهر جعفریه از مشخص شدن تیم‌های برتر مسابقات فوتسال قهرمانی جام فجر در این شهر خبر داد.

تیم‌های برتر فوتسال جعفریه قم مشخص شدند

حمیدرضا مرادی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امسال در رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام فجر شهر جعفریه قم 11 تیم مدعی حضور بودند که در مرحله نخست بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای به انجام رساندند و در پایان رقابت‌ها تیم روستای جعفرآباد به مقام قهرمانی دست یافت.

وی ادامه داد: در واقع بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، دیدارهای مرحله نخست در گروه‌های مقدماتی برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند تا چهره‌ تیم‌های برتر برای حضور در مرحله دوم مشخص شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهر جعفریه اضافه کرد: با توجه به عضویت نیروهای مستعد در تیم‌های مختلف، امسال شاهد حضور تیم‌های مطرحی در رقابت‌های فوتسال جام فجر شهر جعفریه بودیم و تمام مسابقات در سالن شهید عبداللهی روستای جعفرآباد این شهر با کیفیت مطلوب و استقبال بسیار خوب علاقمندان و دوستداران فوتسال برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال سطح رقابت‌های فوتسال جام فجر شهر جعفریه از کیفیت بسیار مطلوبی حتی نسبت به دوره‌های گذشته برخوردار بود و همین امر سبب شد تا استقبال تماشاگران فوتسال دوست شهر جفعریه نیز از مسابقات افزایش یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهر جعفریه یادآور شد: در پایان مسابقات مرحله نخست رقابت‌های فوتسال جام فجر شهر جعفریه که دیدارهای آن با جذابیت بالایی برگزار شد، چهار تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که از بین آنها تیم‌های فوتسال روستای پستگان و روستای جعفرآباد به دیدار نهایی راه یافتند.

وی ادامه داد: در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام فجر شهر جعفریه قم، تیم‌های فوتسال روستای پستگان و جعفرآباد دیداری جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند که وقت‌های عادی آن شش گل در برداشت و در نهایت تساوی سه بر سه دو تیم رقم خورد.

مرادی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب کار برای تعیین تیم پیروز و قهرمان مسابقات فوتسال جام فجر شهر جعفریه به ضربات پنالتی کشیده شد که در این بخش، فوتسالیست‌های تیم روستای جعفرآباد موفق‌تر ظاهر شدند و از سد حریف خود عبور کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهر جعفریه تصریح کرد: در مراسم پایانی که با حضور مسئولان برگزار شد، جوایز و هدایای تیم‌های برتر این دوره از مسابقات فوتسال جام فجر شهر جعفریه توسط اداره ورزش و جوانان و همچنین با حمایت‌های بخش خصوصی به برترین‌ها تقدیم شد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول