اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی جنوب کرمان:

کانون‌های مساجد جنوب کرمان به 230 کانون افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان گفت: 210 کانون فرهنگی هنری مساجد در جنوب کرمان فعال است که این آمار در آینده نزدیک به 230 کانون می‌رسد.

کانون‌های مساجد جنوب کرمان به 230 کانون افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی آزادی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این کانون در جنوب کرمان اظهار داشت: 35 هزار جلد کتاب از جمله کتاب‌های کمک درسی، عمومی، قرآن مجید و سایر کتاب‌ها بین کتابخانه‌های مساجد جنوب استان توزیع شده است.

وی افزود: بازدید از کانون‌های مجری اوقات فراغت و برگزاری همایش خانواده و کرسی‌های نظریه‌پردازی از دیگر فعالیت‌های این کانون در جنوب استان کرمان است.

آزادی با اشاره به اعزام 72 نفر از مدیران برتر کانون‌های جنوب استان به دوره آموزشی در مشهد مقدس تصریح کرد: برگزاری دوره‌های فرقه‌شناسی، دوره‌های آموزش مهدویت و دوره آموزش بیان و تربیت مربی مهدویت و مربی بهشت کودکان از دیگر اقدامات کانون جنوب استان است.

وی خاطرنشان کرد: در جنوب استان کرمان 132 کانون عمومی داشتیم، اما امروز 210 کانون فعال داریم و این آمار در آینده نزدیک به  230 کانون در جنوب استان می‌رسد.

آزادی ابراز داشت: از این تعداد هفت کانون تخصصی در زمینه قرآن، مهدویت و سمعی بصری است.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان با اشاره به راه‌اندازی دو خانه دیجیتال در مساجد جنوب گفت: طرح قرآنی 1445 نیز از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط این کانون است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سه خانه مرکز نور ابراز داشت: پنج خانه دیگر نیز به این تعداد تا پایان سال مالی افزوده می‌شود.

آزادی با اشاره به اینکه 40 درصد کانون‌های مساجد نصب تابلو شده‌اند، اذعان داشت: 127 کانون در جنوب استان به تجهیزات کتابخانه‌ای مجهز شده‌اند.

وی با اشاره به راه‌اندازی لینک اختصاصی کانون‌های مساجد جنوب کرمان افزود: 57 میلیون تومان سرانه حمایتی برای کانون‌های مساجد جنوب کرمان واریز شده است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول