اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

زنگ نیکوکاری در بوکان نواخته شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز به صورت نمادین زنگ نیکوکاری در مدارس بوکان به صدا در آمد.

زنگ نیکوکاری در بوکان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان مدیر آموزش و پرورش بوکان در مراسم نواختن زنگ نیکوکاری در مدرسه راهنمایی 13 آبان این شهر با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: برپایی جشن نیکوکاری یکی از سنت‌های حسنه است که در این مراسم با شکوه و در آستانه فصل بهار همه به یاری نیازمندان و محرومان می‌شتابیم.

احمد رحمانی افزود: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم انتظار است بار دیگر مردم همیشه در صحنه بوکان به مانند حضور پرشکوه در مراسمات راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس نهم در جشن نیکوکاری نیز حضوری پررنگ داشته باشند و موجبات خشنودی افراد نیازمند را فراهم سازند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از نهادهای حمایتی است که مردم می‌توانند با اطمینان کمک‌های خود را به این نهاد اهدا کنند تا از این طریق کمک‌ها به دست نیازمندان واقعی برسند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از حضور پرشکوه مردم در انتخابات نهم مجلس، گفت: دشمنان همواره سعی در کمرنگ نشان دادن حضور مردم در صحنه‌های سیاسی ایران را دارند اما این بار خودشان اذعان به حضور میلیونی مردم در انتخابات اخیر را کردند و این حماسه حضور بار دیگر دشمنان را ناامید ساخت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان نیز در این مراسم، گفت: مشارکت‌های مردمی سبب کمرنگ شدن رنگ فقر و کاستی در جامعه می‌شود.

حسین فتحی اظهار داشت:  از محل مشارکت‌های مردمی سال گذشته و با احتساب کمک‌های دولتی به مددجویان و افراد نیازمند این شهرستان کمکهای فراوانی شده است.

وی گفت: عمل به دستورات قرآن کریم تنها راه سعادت بشر در دنیا و آخرت است و در این کتاب آسمانی سفارش و تأکید بسیار به امر دستگیری از نیازمندان شده است.

وی همچنین از برپایی 10 پایگاه جمع‌آوری کمک در سطح شهر خبر داد و گفت: امروز مردم نوع‌دوست و نیکوکار بوکانی با مشارکت در امر خداپسندانه نیکوکاری به یاری مستضعفان خواهند آمد.

وی افزود: مراسم روز نیکوکاری امروز با استقرار چندین پایگاه ثابت و شش پایگاه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان همزمان با سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول