اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان:

مسلمان هر روز را به نیکوکاری می‌گذراند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: مسلمان هر روز را به نیکوکاری می‌گذراند.

مسلمان هر روز را به نیکوکاری می‌گذراند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم سمیعی صبح امروز با حضور در پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری مستقر در میدان مرکزی شهرستان رامیان اظهار داشت: نیکوکاری و احسان از خصلت‌های پسندیده مسلمانان است که در آیات قرآن و احادیث و روایات هم به آن تاکید و اشاره شده است و این کار احسان و رحمت خداوند را به دنبال دارد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان رامیان از جشن نیکوکاری ابراز امیدواری کرد کمک‌هایی که جمع‌آوری می‌شود بتواند بخشی از نیازهای افراد مستمند را برآورده کند و در آستانه بهار طبیعت و عید نوروز دل‌های آنان را شاد و بهاری کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان رامیان هم با تشکر از حضور فرماندار و جمعی از مسئولان در جشن نیکوکاری گفت: در حال حاضر بالغ بر یک‌هزار و 750 خانواده از شهرستان رامیان و بخش مرکزی زیر پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد یک‌هزار و 50 نفر در طرح عادی قرار دارند و بقیه هم از طرح شهید رجایی بهره‌مند هستند.

ایوب قزلسفلو با اشاره به بهره‌مند شدن 520 دانش‌آموز و 60 دانشجو از خدمات کمیته امداد امام خمینی اذعان داشت: زنگ جشن نیکوکاری دیروز همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان شهرستان به صورت متمرکز در آموزشگاه نصیبه رامیان به صدا درآمد و دانش‌آموزان، معلمان و اولیاء دانش‌آموزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را تحویل دادند تا با یک برنامه‌ریزی در اختیار دانش‌آموزان مستمند و نیازمند همان مدارس قرار بگیرد.

وی ابراز امیدواری کرد کمک‌های مردمی که امروز جمع‌آوری می‌شود در کنار کمک‌های ادارات و نهادهای دولتی، ورزشکاران و ورزش‌دوستان و نمازگزاران ظهر جمعه بتواند بخشی از نیازهای خانواده بزرگ کمیته امداد را برآورده کند و باعث شادی آنان شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول