اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قبول سومین شکست متوالی

مهتاب قم از صعود به لیگ برتر هندبال باز ماند

خبرگزاری فارس: تیم هندبال مهتاب قم با قبول سومین شکست متوالی از صعود به مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور باز ماند.

مهتاب قم از صعود به لیگ برتر هندبال باز ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که هنوز دو روز به پایان دیدارهای مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور باقی مانده است، در پایان روز سوم چهره یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر و همچنین تیم‌هایی که دیگر بختی برای صعود ندارند، مشخص شد.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال کشورمان، دیدارهای مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور با شرکت شش تیم مدعی از پنجشنبه گذشته به میزبانی هیئت هندبال استان آذربایجان شرقی در تبریز آغاز شده و در جریان است.

در این مسابقات تیم‌های هندبال اعتماد ایرانیان خراسان رضوی، مهتاب قم، نفت و گاز گچساران، ب. آ جهرم، هیئت هندبال لارستان و شهرداری تبریز به عنوان میزبان رقابت‌های حضور دارند که دیدارهای خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

در حالی که از جمع این شش تیم تنها دو تیم می‌توانند جواز صعود به مسابقات فصل آینده لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور را به دست بیاورند، دیدارهای مرحله نهایی لیگ دسته اول با جذابیت و حساسیت بالایی در جریان است.

در بین این شش تیم‌، یکی از تیم‌های قوی و مدعی صعود به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم هندبال مهتاب قم است که البته نتوانست اقتدار بازی‌های مرحله گروهی را به نمایش بگذارد و با اینکه با تمام توان و آمادگی لازم در این رقابت‌ها شرکت کرده است اما نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

هندبالیست‌های مهتاب قم تاکنون سه مسابقه برابر حریفان خود برگزار کرده‌اند که هر سه بازی با شکست آنها همراه بوده است و این تیم عملا دیگر بختی برای صعود به رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور نخواهد داشت.

شکست در نخستین مسابقه از مرحله نهایی پیکارهای لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور برای تیم هندبال مهتاب قم برابر تیم اعتماد ایرانیان خراسان رضوی رقم خورد تا هندبالیست‌های مهتاب کار سختی برای صعود به لیگ برتر داشته باشند.

در روز دوم نیز تیم هندبال مهتاب قم با کوله‌باری از امید و آرزو برای جبران باخت روز نخست برابر تیم هندبال شهرداری تبریز میزبان رقابت‌ها به میدان رفت اما در این دیدار نیز نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند و با دو امتیاز اختلاف مغلوب شد.

این در حالی است که روز سوم مرحله نهایی پیکارهای لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور نیز برای تیم هندبال مهتاب قم روز خوبی نبود چرا که هندبالیست‌های قمی در جدال با تیم نفت و گاز گچساران با اختلاف تنها یک گل و با نتیجه 29 بر 28 مغلوب شدند تا دو بازی بعدی آنها تقریبا حالت تشریفاتی داشته باشد.

بر اساس برنامه تیم هندبال مهتاب قم در دو بازی بعدی خود باید با تیم‌های هندبال ب.آ جهرم و هیئت لارستان رقابت کند که با توجه به قطعی شدن صعود تیم هندبال شهرداری تبریز به لیگ برتر و جدال دو مدعی دیگر نمایندگان مشهد و گچساران، بخت مهتاب برای صعود کمرنگ شد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول