اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از کسب دومین پیروزی پیاپی؛

فولاد اکسین خوزستان گام دوم را نیز با پیروزی برداشت

خبرگزاری فارس: تیم هندبال فولاداکسین خوزستان پس از برد هفته نخست لیگ برتر هندبال کشور، در بازی دوم خود نیز پیروز میدان شد.

فولاد اکسین خوزستان گام دوم را نیز با پیروزی برداشت
غلامعباس اسماعیلی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص بازی شب گذشته تیم فولاداکسین خوزستان با تیم نیروی زمینی تهران اظهار داشت: تیم حریف بسیار تیم خوب و پخته‎ای بود زیرا اکثر بازیکنان تیم ملی بزرگسالان و جوانان که مشکل سربازی داشته در این تیم حضور دارند.
وی افزود: بازیکنان ما نیز قوی بوده و به خوبی در برابر این تیم پرقدرت حضور یافته و ایستادند.
سرمربی فولاداکسین خوزستان(بهبهان) با بیان اینکه بازی بسیار نزدیک و پایاپایی بود، بیان کرد: با بازی بسیار خوب و تلاش فراوان بازیکنان خود توانستیم تیم نیروی زمینی تهران را با نتیجه 38 بر 33 شکست داده و به دومین پیروزی خود در مسابقه دوم خود دست یابیم.
وی در خصوص بازیکنان حاضر در این مسابقه گفت: کمال مرادی، محمد سیاوشی، علی تاج‎بخش، عزیز نوربهبهانی، احمد رمضانی، احمد فلاح، میثم دادار، رضا یوسف‎پور، محسن آذرحزین، رضا روانجو، امید امیرمحسنی، سعید حیدری، صادق ابوعلی، اسماعیل سعیدی‎مقدم و نیما شکوهی برای ما به زمین مسابقه رفته و از دل و جان بازی کردند.
اسماعیلی به مسابقه آتی تیم خود نیز اشاره کرد و ابراز داشت: حریف بعدی ما تیم فولاد نوین اصفهان بوده که این مسابقه ساعت 16 روز جمعه هفته آینده در سالن علی‎ابن‎ابیطالب برگزار می‎شود.
وی همچنین از مخالفت با وقت تعیین‎شده برای انجام مسابقه معوقه با فولاد اصفهان خبر داد و اظهار داشت: مسئولان لیگ هفتم دی، را برای انجام این بازی معوقه تعیین کرده‎ بودند که در تعطیلی لیگ است و ما نیز به همین دلیل نسبت به زمان اعتراض داشته و تقاضا انجام این مسابقه پس از شروع ادامه لیگ را داده‎ایم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول