اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال کرمان:

لیگ برتر هندبال نیازمند حمایت مسئولان است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری کرمان گفت: برای حفظ اعتبار و آبروی کرمان در رقابت‌های لیگ برتر هندبال نیازمند حمایت مسئولان هستیم.

لیگ برتر هندبال نیازمند حمایت مسئولان است
فاطمه افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهر‌داری کرمان به دلیل مشکلات مالی و بودجه محدود شهرداری کرمان توانایی جذب بازیکن غیر‌بومی را ندارد.
وی افزود: با وجود همه مشکلات موجود تمرین‌های خود را با بازیکنان بومی آغاز کرده‌ایم و امیدواریم که در این فصل بتوانیم نتیجه‌ای بهتر از فصل قبل کسب کنیم.
افضلی با اشاره به نخستین مسابقه دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور مقابل تیم نفت و گاز گچساران در ششم آبان ‌ماه سال جاری بیان کرد: امیدوارم که با ارائه یک بازی خوب نخستین پیروزی خود را در کرمان برابر این تیم کسب کنیم و این کار برای تیم کرمان یک عمل غیر‌ممکن به نظر نمی‌رسد.
وی با بیان اینکه تیم هندبال بانوان شهرداری کرمان تنها تیمی است که با بازیکنان خود قرارداد امضا نمی‌کند، تصریح کرد: در رقابت‌های سال جاری بنا به در‌خواست کادر فنی با‌شگاه، شهرداری کرمان این کار را انجام داد، اما امیدوارم که با پیدا شدن یک حامی خوب مالی این مشکل برطرف شود.
سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری کرمان با اشاره به اینکه تنها در سال جاری می تواند این تیم را با این بازیکنان و با این شرایط بد مالی حفظ کند، بیان کرد: تیم‌های لیگ برتر بانوان تاکنون پیشنهادهای خوبی به بازیکنان کرمانی داده‌اند، اما آنها با تعصبی که دارند، این پیشنهادها را رد کرده و به این تیم‌ها نمی‌روند و امیدوارم که باشگاه فکری برای مسائل این بازیکنان بکند.
افضلی با بیان اینکه ‌تیم هندبال بانوان فارس نیز در سال گذشته تحت حمایت تربیت بدنی کرمان قرار داشت، گفت: در سال جاری این تیم با حمایت مالی ثامن‌الحجج سبزوار در رقابت‌های لیگ برتر هندبال بازی می‌کند و امیدوارم که مسئولان کرمان و شهرداری به فکر حامی مالی برای تیم هندبال بانوان باشند تا بتوانیم از آبرو و اعتبار کرمان در مسابقات لیگ برتر دفاع کنیم.
وی با بیان اینکه تاکنون دو نفر از تیم هندبال شهرداری کرمان به عضویت تیم ملی جوانان درآمده‌اند، اذعان کرد: در رده‌های پایه بسیار کار کردیم و نتیجه آن معرفی چند بازیکن به اردوهای تیم ملی هندبال بانوان ایران بود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول