اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ع) آمل خبر داد

راه‌اندازی 50 پایگاه جشن نیکوکاری در آمل

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: 50 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در هفته احسان و نیکوکاری در این شهرستان آمل دایر شده است.

راه‌اندازی 50 پایگاه جشن نیکوکاری در آمل

رمضان علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه در نخستین روز از هفته جشن همزمان با سراسر کشور زنگ احسان و نیکوکاری به طور نمادین در یکی از مدارس آمل نواخته شد، اظهار داشت: همچنین با هماهنگی مدیر آموزش و پرورش در روز جشن به ترتیب زمانی دانش‌آموزان چهار مدارس مقطع ابتدایی به همراه هدایاهایی به برخی از پایگاه‌های مستقر در سطح حضور به هم رساندند.

علیپور با اعلام اینکه 50 پایگاه ثابت و سیار جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در هفته احسان و نیکوکاری در آمل دایر شده، افزود: با همکاری بهزیستی آمل برای نخستین بار مربیان مهدکودک‌ها، کودکان را برای حضور در جشن با پایگاه‌ها همراهی می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل هدف از این کار ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری بین کودکان و دانش‌آموزان مطرح کرد و گفت: همچنین این امر موجب حس همدردی و یاری آنها به هم سن و سالان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال جشن احسان و نیکوکاری در روز چهاردهم اسفند ماه برگزار شده، خاطر‌نشان کرد: هم اکنون 6 هزار خانوار با جمعیت 12 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل هستند.

علیپور با اشاره به اینکه در این هفته 120 نیرو در این پایگا‌ه‌ها آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم هستند، اذعان داشت: با توجه به تشکیل ستاد جشن احسان و نیکوکاری در این شهرستان ادارات آموزش و پرورش، بهزیستی، فرمانداری و کمیته امداد برای برگزاری این جشن همکاری دارند.

انتهای ‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول