اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان:

هدف از برگزاری جشن نیکوکاری ترویج سنتهای حسنه است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری ترویج سنت‌های حسنه است.

هدف از برگزاری جشن نیکوکاری ترویج سنتهای حسنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان رضا حسنلو صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ نیکوکاری در دبستان شهید بخارایی زنجان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی در سال 57 و بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) تاسیس شد.

وی خاطر نشان کرد: تاسیس کمیته امداد توسط امام خمینی نشان از توجه ویژه آن بزرگوار به طبقه محروم جامعه بود.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) تاکید بسیاری بر رسیدگی به امور محرومان داشتند، افزود: امام خمینی (ره) همیشه شخصا به امور محرومان رسیدگی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر رسیدگی به امور محرومان با رهنمودهای مقام معظم رهبری انجام می‌شود، افزود: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) در کمک به امور محرومان هیچگاه کرامت و عزت نفس انسانی را از بین نمی‌برند.

حسنلو در ادامه با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس سطح کشور اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشن ترویج سنت‌ حسنه نیکوکاری در بین دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) بلافاصله پس از برگزاری جشن نیکوکاری هدایای جمع‌آوری شده را در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند، ادامه داد: مسئولان این نهاد در تلاش هستند که هدایای مردمی قبل از سال نو به دست نیازمندان برسد.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر 5 هزار دانش‌آموز مددجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان هستند، افزود: همچنین بیش از یک هزار دانشجو و طلبه مددجو نیز از خدمات کمیته امداد استان زنجان استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات خود را در قالب سرفصل‌های مختلف به دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه می‌دهد، اضافه کرد: در حال حاضر بسیاری از دانشجویان مددجوی کمیته امداد در میادین علمی می‌درخشند.

لازم به ذکر است، به گفته سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان سال گذشته در جشن نیکوکاری 350 میلیون تومان هدایای مردمی جمع‌آوری شد که این مبلغ در مقایسه با سال 88 دارای رشد 53 درصدی بود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول