اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نمایشگاه بهاره در خرم‌آباد دایر شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تحت عنوان بهاره در خرم‌آباد دایر شد

نمایشگاه بهاره در خرم‌آباد دایر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان بهاره در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی لرستان در خرم‌آباد گفت: این نمایشگاه به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز و افزایش تقاضای مردم برای خرید انواع کالاهای اساسی و مهم برپا شده است.

حجت‌الله بیرانوند با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تمام شهرستان‌های لرستان برپا می‌شود، اظهار داشت: این نمایشگاه که در خرم‌آباد دایر شده، دارای 200 غرفه کالا است.

 وی افزود: در سه نقطه دیگر شهر خرم‌آباد در مکان‌های گلدشت، رو به روی سینما استقلال در باغ فیض و رو به روی جهاد کشاورزی لرستان نیز نمایشگاه‌های بهاره دایر می‌شود.

بیرانوند گفت: در این زمینه مردم استان لرستان می‌توانند کالا و اقلام مورد نیاز خود را با قیمت مصوب و تخفیف 15 تا 20 درصد خریداری کنند.

رئیس سازمان صنایع و معادن لرستان گفت: در این نمایشگاه کالاهایی نظیر شیرینی، آجیل، کیف، کفش، پوشاک، گوشت مرغ، قرمز، ماهی، برنج و روغن و دیگر کالاهای اساسی و مهم وجود دارد؛، این نمایشگاه به مدت 10 روز دایر است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول