اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

48 دستگاه موتورسیکلت در رفسنجان توقیف شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: در طرح یک روزه ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان 48 دستگاه موتورسیکلت متخلف در رفسنجان توقیف شد.

48 دستگاه موتورسیکلت در رفسنجان توقیف شد

هادی ثمره امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: به منظور بالا بردن امنیت اجتماعی شهرستان رفسنجان، طرحی یک روزه در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده پس از هماهنگی قضایی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ثمره بیان داشت: در این طرح پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها وارد عمل شده و 10 تیم از کارکنان مجرب این نیرو در سطح شهر به اجرای عملیات پرداختند.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح 48 دستگاه موتورسیکلت و 29 دستگاه خودوری متخلف توقیف و همچنین مقداری مواد مخدر کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی دو دستگاه خودروی سرقتی به همراه یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک مورد سرقت از انبار کود شیمیایی گزارش و کشف شد.

ثمره تصریح کرد: در ارتباط با سرقت خودورها و موتورسیکلت مسروقه هشت نفر دستگیر شدند و 85 مورد وسیله نقلیه نیز در راستای این طرح استعلام شد.

 

*کشف یک دستگاه خودور و موتورسیکلت سرقتی در انبار مسروقه

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودور سرقتی در محل انبار مسروقه کشف و ضبط شد.

هادی ثمره اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک در منزلی واقع در روستای علم‌آباد پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از کنترل و نظارت نامحسوس منزل مذکور صحت خبر تأیید و با هماهنگی قضائی منزل مورد نظر تحت بازرسی قرار گرفت.

ثمره بیان کرد: در پی بازرسی از این منزل یک دستگاه خودور پیکان سواری و یک دستگاه موتورسیکلت هوندا به همراه تعداد 93 کیسه کود شیمیایی کشف و به همراه متهم تحویل پلیس آگاهی داده شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان گفت: پس از استعلام از وسایل نقلیه کشف شده سوابق سرقتی آنها در شهرستان‌های زرند و کرمان روشن و متهم به سرقت خود در این شهرستان‌ها اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده به سرقت 93 کیسه کود شیمیایی از تلمبه‌ای در روستای بهشت‌آباد نیز معترف و تحقیقات  بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول