اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تجلیل از بازیگر سینما

ملکه رنجبر: با این تجلیل دوباره مرا زنده کردند

خبرگزاری فارس: بازیگر سینما گفت: این مراسم تجلیل دوباره مرا زنده کرد.

ملکه رنجبر: با این تجلیل دوباره مرا زنده کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم حسنات در مجتمع فرهنگی و هنری حسنات تجلیل از ملکه رنجبر انجام گرفت.

«ملکه رنجبر» یکی از بانوان محبوب سینمای ایران محسوب می‌شود که بین مردم طرفداران بسیاری دارد، بیش از 60 سال است که او در عرصه‌های بازیگری حضور دارد و یکی از نقش‌های ماندگار او ایفای نقش "خانم فرامرزی" در سریال پر مخاطب زیر آسمان شهر بود.

این بانوی هنرمند سال 1317 در رشت میان خانواده‌ای هنرمند متولد شد، پدرش از پیشگامان هنر تئاتر ایران محسوب می‌شود و به همین واسطه دخترش در هشت سالگی ایفاگر نقش «کوزت» در نمایش «بینوایان» شد.

وی در سال 1327 به تهران عزیمت کرد و به ادامه بازیگری در تئاتر سعدی پرداخت، رنجبر از بدو افتتاح تلویزیون با اجرای برنامه‌های زنده به همکاری با آن سازمان پرداخت و در سال 1335 کار در رادیو را آغاز  کرد.

او در مجموعه‌های پهلوانان، انگشتر مفقود شده، خانواده تمدن، زیر گنبد کبود، فردا آفتابی است، شیطان در خانه، بازگشت پرستوها، شهر آقای نیکبخت و زیر آسمان شهر نقش‌آفرینی کرده است.

یکی از برنامه‌های جنبی که در دومین جشنواره فیلم حسنات به آن پرداخته شد، تجلیل از ملکه رنجبر بود که در میان بسیاری از هنرمندان و دوستدارانشان انجام گرفت.

زمانی که وی در سالن فرشچیان حضور داشت، با استقبال و تشویق بسیاری از حضار رو به رو شد که با احترام و آرامشی زیبا به این نکته اشاره کرد و اظهار داشت: با تشکر از زاون قوکاسیان که مرا دعوت نمودند و با این کار و تجلیل مرا دوباره زنده کردند.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به دعوت‌هایی که برای بازی می‌کنند اما با 65 سال خدمتی که به مردم کردم دیگر توانایی چندانی برای این کار ندارم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول