اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار خبر داد

برگزاری نشست تخصصی هنر دینی و غیر دینی در رودبار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار از برگزاری نشست تخصصی هنر دینی و هنر غیر دینی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نشست تخصصی هنر دینی و غیر دینی در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار غلامرضا دولتی در جمع اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان برگزاری نشست مذکور را با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان رودبار در این شهرستان عنوان کرد.

وی آشنایی تخصصی‌تر و مباحث عمیق‌تر در بحث هنر را مهم‌ترین هدف برگزاری این نشست عنوان کرد و گفت: آشنایی هنرمندان و اهل هنر از نظر تئوری با مباحث عمیق فرهنگی بسیار ضروری است.

این مسئول بیان داشت: هدف از برگزاری این نشست تخصصی، آشنایی اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان با مسائل عمیق فکری و فرهنگی است.

وی بررسی درباره هنر دینی و غیر دینی و تفکیک هنر و دستیابی به اینکه ذات هنر دینی است یا غیر دینی را از مباحث مهم این نشست تخصصی ذکر کرد.

دولتی با اشاره به جایگاه هنر در رودبار گفت: هنر در شهرستان در دو محور بالقوه و بالفعل به منصه ظهور درآمده است.

وی ادامه داد: در بخش استعدادهای بالقوه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار با بضاعت اندک خود توان کشف تمام استعدادهای هنری شهرستان را نداشته است.

این مسئول نحیف بودن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و گستردگی و وسعت شهرستان را مهم‌ترین دلیل برای عدم کشف و شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری رودبار برشمرد.

وی خود از برگزاری جنگ‌های شادی در شهرستان خبر داد و اذعان داشت: همزمان با فرا رسیدن عید نوروز جنگ‌های شادی در شهرهای رودبار به اجرا در می‌آیند.

دولتی تهیه بروشور عکس از مناطق دیدنی رودبار را از دیگر برنامه‌های این اداره عنوان کرد و ابراز داشت: این بروشور به منظور معرفی مناطق دیدنی و فرهنگ مردم رودبار با همکاری اداره میراث فرهنگی و انجمن سینمای جوانان رودبار انجام می‌گیرد.

وی برپایی نمایشگاه عکس و پوستر «حضور حماسی» را از دیگر برنامه‌های این اداره برشمرد و تصریح کرد: این نمایشگاه عکس همزمان با نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دایر شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار افزود: در این نمایشگاه بیش از 100 عکس و پوستر در راستای ترویج فرمایشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و آگاه‌سازی نسبت به وظایف نمایندگان و جایگاه مجلس شورای اسلامی و همچنین مقایسه نوع عملکرد مجلس شورای اسلامی با مجالس دیگر کشورها به نمایش درآمد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول