اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

هنر بهترین ابزار برای مبارزه با هجمه‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: هنرهای تجسمی ابزاری برای مبارزه با هجمه‌های دشمن است.

هنر بهترین ابزار برای مبارزه با هجمه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین جشنواره فیلم و عکس شبره که از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران برگزار شد به تکریم جایگاه رفیع دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی به مهارت آموزی دانشجویان برای ورود موفق به عرصه بازار توجه دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد و شکل گیری  نظام اسلامی داشتن استقلال و آزادی مردم کشور ما بوده است، تصریح کرد: واژه آزادی در منشور سازمان ملل متحد تعریف شده و از نظر اسلام شخصی آزادی است که به خود و دیگران آسیب نرساند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه استقلال در جامعه اسلامی باید عینی شود، یادآور شد: استقلال در نظام اسلامی و افکار عمومی باید به صورت فرهنگ درآید و دستمایه وجودی انسان شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه هنر صدور اندیشه در ابعاد مختلف است، خاطرنشان کرد: هنرهای تجسمی تفکر و اندیشه های مختلف را به جوامع انسانی می شناساند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ایجاد فعالیت‌های نمایشگاهی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: هرگونه فعالیت وقتی به صورت نمایشگاهی در معرض دید قرار گیرد موجب تبادل اندیشه، تجربیات برای رفع نواقص و کاستی‌ها می‌شود.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه باید به شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی توجه شود، ادامه داد: فرد هنرمند می تواند با پیشرفت تکنولوژی هنر خود را با پیشرفت نوین همگام کند.

وی اذعان داشت: هنر ابزاری است که می تواند در مقابل ناهنجاری‌های و بد اخلاقی‌هایی که از سوی دشمنان نظام اسلامی به کشور وارد می شود مبارزه کند و استقلال واقعی دست یابد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول