اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاونت آموزشی صورت گرفت

معرفی رؤسای سه دانشکده‌ دانشگاه آزاد بندرعباس

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس رؤسای دانشکده‌های پزشکی، علوم انسانی و منابع طبیعی را به مدیران گروه‌های آموزشی و اساتید معرفی کرد.

معرفی رؤسای سه دانشکده‌ دانشگاه آزاد بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرید معین‌پور معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس عصر چهارشنبه در مراسم معارفه رؤسای جدید دانشکده‌های مذکور گفت: هم‌دلی، هم‌یاری و وحدت رویه رمز موفقیت یک مجموعه بزرگ دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که این روند ادامه یابد رسیدن به موفقیت همواره نزدیک است، خواستار همکاری در گسترش دانشکده‌ها و رسیدن به استقلال آنان شد.

این مسئول ادامه داد: امید است با جذب هیئت علمی و ساخت فضاهای مناسب و تلاش رؤسای دانشکده‌ها بتوانیم هر دانشکده را به طور مستقل در آورده و خدمات قابل وصول و آسان‌تری را به دانشجو ارائه کنیم.

این عضو هیئت رئیسه دانشگاه آزاد بندرعباس در این مراسم با قدردانی از دکتر "داریوش مهین" نخستین استاد بازنشسته این واحد دانشگاهی وی را استادی تمام عیار و قابل خواند و گفت: امید است که وی ما را از دادن مشاوره‌های خوب و به موقع محروم نسازد و همواره یار و مددکار این واحد دانشگاهی باشد.

وی هم‌چنین از مدیران گروه‌های آموزشی و استادان  حاضر در این مراسم نیز قدردانی و با اهدای احکام آریا‌پور، مجد و پرورش این سه تن را به عنوان رؤسای دانشکده پزشکی، علوم انسانی و منابع طبیعی به مدیران گروه‌های آموزشی و اساتید حاضر معرفی کرد.

هم‌چنین در این مراسم با اهدای "لوح سپاس" از خدمات محمدصادق دهقانیان به دلیل "تلاش‌های فراوان در دانشکده علوم پایه" نیز تقدیر شد.

دانشگاه آزاد واحد بندرعباس یکی از دانشگاه‌های مطرح در نوع خود در جنوب کشور به شمار می‌رود.

این دانشگاه از دهه 60 کار خود را آغاز و در حال حاضر در رشته‌های مختلف خدمات آموزشی عالی ارائه می‌کند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول