اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

مشکل اسکان تیم‌های خارجی برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: مشکل اسکان تیم‌های خارجی در میزبانی‌های بین‌المللی با ساخت بزرگ‌ترین هتل بین‌المللی برطرف می‌شود.

مشکل اسکان تیم‌های خارجی برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ملااحمدی شامگاه چهارشنبه در دیدار با آندره زورزی والیبالیست ایتالیایی اظهار داشت: بزرگ‌ترین هتل بین‌المللی 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در ادامه افزود: در آذربایجان غربی بیش از 10 هزار والیبالیست سازمان‌یافته، 100 هزار والیبالیست سازمان‌نیافته و بیش از یک میلیون علاقه‌مند این رشته وجود دارد که کارنامه درخشانی در تربیت و پرورش قهرمان مطرح و صاحب نام والیبال را از خود به نمایش گذاشته است.

ملااحمدی با اشاره به طرح استعدادیابی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اضافه کرد: طرح استعدادیابی سنین پایه یکی از برنامه‌های زیرساختی این اداره کل است.

این مسئول تصریح کرد: در این طرح حدود 200 نونهال و نوجوان آموزش‌های مقدماتی و پایه والیبال را زیر نظر مربیان با تجریه فرا می‌گیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه ارومیه توانایی تبدیل به پایگاه قهرمانی والیبال ایران را دارد، اظهار داشت: شهرستان ارومیه با توانمندی‌های بالفعل و بالقوه‌ای که دارد در آینده بسیار نزدیک به پایگاه قهرمانی والیبال در سطح ایران تبدیل می‌شود.

ملااحمدی خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای تیم ملی، میزبانی تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان، رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی و جودو جام فجر، مسابقات فوتسال غرب آسیا، مسابقات قهرمانی جوانان والیبال آسیا، جام باشگاه‌های تکواندوی آسیا و المپیاد دانشجویان کشور از جمله میزبانی‌ها و برنامه‌های سال آینده در ارومیه است.

وی اظهار داشت: شهر ارومیه با 80 سال سابقه فعالیت در رشته والیبال، پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 120 والیبالیست حرفه‌ای و ملی‌پوش به تیم‌های ملی کشورمان تقدیم کرده است.

ملااحمدی با بیان اینکه ادعای شهر والیبال ایران و آسیا واقعیتی است که با اراده جمعی و فراهم کردن بسترهای مناسب در این منطقه به دست آمده است، اضافه کرد: استان آذربایجان غربی به دلیل هم‌مرز بودن با چهار کشور خارجی جزو منحصر به فردترین استان‌های دنیاست و با پنج کشور عراق، ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و گرجستان پروتکل فرهنگی و ورزشی منعقد کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ایران درخواست حضور در مسابقات لیگ جهانی والیبال را به فدراسیون جهانی اعلام کرده است، استان آذربایجان غربی کاندیدای میزبانی این رویداد ورزشی بسیار مهم است که با حضور قدرت‌های برتر والیبال جهان از جمله آمریکا، برزیل، کوبا، لهستان، ایتالیا، چین و ژاپن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول