اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

کیفیت اردوهای راهیان‌نور از تمام سفرهای نوروزی بالاتر است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: کیفیت اردوهای راهیان‌نور از تمام سفرهای نوروزی بالاتر است.

کیفیت اردوهای راهیان‌نور از تمام سفرهای نوروزی بالاتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی شامگاه چهارشنبه در نشست هماهنگی اردوهای راهیان‌نور اظهار داشت: یکی از مسائلی که در ماه‌های اخیر مد نظر قرار گرفته، اردوی راهیان‌نور است و برای برگزاری هر چه بهتر این اردوها در شهرستان دشتستان تلاش می‌کنیم و از تمامی ظرفیت شهرستان در این راستا استفاده خواهیم کرد.

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه در سال جاری ظرفیت اردوهای راهیان‌نور به میزان چشمگیری افزایش یافته تصریح کرد: ظرفیت اردوهای راهیان‌نور در سال اخیر به 2 هزار و 500 نفر رسیده و زمینه مسافرت و اردویی راحت را برای ایشان در ایام پایان سال فراهم می‌کنیم.

خسروی اذعان داشت: اردوهای راهیان‌نور از مهم‌ترین مسائل و برنامه‌هایی است که سبب آشنایی جوانان و نوجوانان و نسل سوم انقلاب با اهداف و آرمان‌های شهدا و دفاع مقدس می‌شود و باید از این فرصت بیشترین استفاده را در راستای گسترش فرهنگ شهادت در جامعه به کار گیریم.

وی اضافه کرد: در ایام دفاع مقدس جوانان ایران اسلامی با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

این مسئول بیان داشت: اردوهای راهیان‌نور از تمامی سفرهای نوروزی با ارزش‌تر و باکیفیت‌تر است و بار معنوی و ارزشی عظیم آنها در جوامع انسانی باید توسط اقشار و آحاد مختلف جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار دشتستان ادامه داد: اردوهای راهیان‌نور تاثیر شگرفی بر روی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی دارد و ایشان را در برابر مسائل و آسیب‌های اجتماعی واکسینه می‌کند.

خسروی ابراز داشت: اگر خانواده‌ها در ایام تعطیلات و مسافرت‌های خود بر این مهم توجه داشته باشند؛ زمینه گسترش این فرهنگ‌های ناب در جامعه مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: باید نسبت به کیفیت ‌بخشیدن به برنامه‌های فرهنگی و به‌ویژه برنامه‌های راهیان‌نور اهتمام ورزیم و تمام مسئولان باید در این راستا همکاری کنند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: جوانان این مرز و بوم همواره برای افزایش معنویت و اخلاق اسلامی تلاش می‌کنند و بدون تردید اردوهای راهیان‌نور گامی بلند در معنویت‌بخشی به جوانان و دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول