اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

تبعیت از رهبری و مبارزه با دشمن دو موضوع حساس برای مردم ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: مردم با شرکت گسترده در انتخابات 12 اسفند ثابت کردند که تبعیت از رهبری و مبارزه با دشمن دو موضوع حساس برای آنها بوده که به راحتی از آن نخواهند گذشت.

تبعیت از رهبری و مبارزه با دشمن دو موضوع حساس برای مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی عصر امروز در مراسم گرامیداشت تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: مانور حماسی‌ساز و شکننده در برابر ابرقدرت‌های دروغین جهان در 12 اسفند یکی از بی‌نظیرترین حماسه‌های ایران اسلامی بود.

وی تصریح کرد: مردم استان مرکزی در این دوره از انتخابات مشارکت بالایی داشتند و این در حالیست که در دوره قبلی مشارکت مردم 47 درصد بود.

معاون سیاسی استاندار مرکزی حضور مردم در انتخابات را مشت محکمی بر دهان استکبار دانست و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده بود مردم در این انتخابات حضوری گسترده داشته و موجب عزت و افتخار دوباره ایران اسلامی شدند.

نصراللهی افزود: رسانه‌های بیگانه ضمن اینکه از ماهای قبل از انتخابات مبانی اسلامی و انقلابی ایران را به تمسخر گرفته بودند در تلاش برای جلوگیری از مشارکت گسترده مردم در انتخابات بودند که خوشبختانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نقشه‌های آنان را خنثی کردند.

وی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات بیانگر ظرافت و لطافت فکری و اندیشه مردم ایران بود.

معاون سیاسی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت کانون‌های فرهنگی مساجد اظهار کرد: مساجد مهم‌ترین مرکز تصمیم‌گیری در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ملت‌های مسلمان بوده و همچنان این نقش خود را حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول