اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان:

استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به باورهای مهدوی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به باورهای مهدوی شیعیان است.

استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به باورهای مهدوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی در آیین معارفه روحانی روستای نعیم‏آباد دامغان افزود: مهم‏ترین رسالت روحانیان، تبلیغ دین مبین اسلام و بیان معارف اسلامی، احکام الهی و اقامه نماز جماعت است.

وی وظیفه روحانیان در زمان حاضر را بسیار حساس عنوان کرد و گفت: روحانیان باید با حضور مستمر و بصیرت کامل در منطقه تبلیغی خود نسبت به فرهنگ‏های غلط وارداتی که سعی در انحراف جوانان را دارند، حساس بوده و در صدد خنثی کردن دسیسه‏های شوم آنها باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان ضمن تاکید بر اینکه استکبار جهانی به دنبال ضربه به باورهای مهدوی شیعیان است، افزود: انحراف در فرهنگ مهدویت، انحراف در مسیر ولایت و رهبری خواهد بود.

تقوی تاکید کرد: روحانیان مستقر باید این مهم را یادآور شوند که کسی نمی‌تواند ادعای دوستداری امام زمان(عج) را داشته باشد، اما ولایت‌مدار نباشد.

وی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های فرهنگی باید با نظارت روحانی روستا انجام شود، گفت: دهیاران قبل از اجرای برنامه‌های فرهنگی نشستی با روحانی روستا داشته باشند.

تقوی اظهار داشت: ضمن هماهنگی انجام شده با هیئت امنای مسجد نعیم‏آباد و شورای اسلامی این روستا، حجت‏الاسلام حسن فرآشیانی برای اقامه نماز جماعت و ترویج دین مبین اسلام به روستای نعیم‏آباد دامغان اعزام شد.

به گزارش فارس؛ روستای نعیم‏آباد دامغان با 558 نفر جمعیت تا کنون 18 شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

انتهای پیام/س30/ط4000.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول