اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر اعلام کرد

آمادگی باقرشهر برای استقبال از زائران پنجشنبه آخر سال

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر گفت: باقرشهر برای استقبال از زائرین پنجشنبه آخر سال آماده است.

آمادگی باقرشهر برای استقبال از زائران پنجشنبه آخر سال

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، طبق سنوات گذشته در تعطیلات نوروز میلیون‌ها زائر و مسافر برای زیارت مرقد شریف حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به استان قم سفر می‌کنند که لازم است تمهیدات و مقدمات لازم برای پذیرایی از این زائرین در حوزه ترافیک، حمل و نقل و امداد و سوانح مهیا شود.

شهردار باقرشهر امروز پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی و معابر عمومی سطح شهر و بلوار غدیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: با هماهنگی پلیس راه و راهور باقرشهر، اورژانس، هلال احمر و شهرداری از 25 اسفند ماه جاری به ‌صورت آماده باش کامل در خدمت زائران و مسافران خواهند بود.

وی در ادامه بر همکاری ادارات و سازمان‌ها با دستگاه‌های خدمت رسان تأکید کرد و بیان داشت: برای سهولت تشرف زائران و مجاوران به حرم مطهر امام راحل (ره) و مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اهل قبور، بلوار غدیر و معابر اصلی شهر برای تردد آسان خودرو سواری آماده سازی شده است.

سعادتمند در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر روان سازی ترافیک، اصلاح و خط کشی شبکه معابر شهری و بین شهری و بروز رسانی علائم و تابلوهای راهنمای مسافران و زائران عنوان کرد: لازم است مدیران واحدهای اجرایی که پروژه‌های عمرانی در سطح شهر اجرا می‌کند قبل از آغاز تعطیلات نسبت به ساماندهی و جمع‌آوری تجهیزات کارگاهی اقدام و مسیر عبور و مرور را باز کند.

شهردار باقرشهر در پایان تصریح کرد: برای جلوگیری از توقف وسایل نقلیه و ایجاد راه بندان و ترافیک در محدوده شهری توسط واحد سد معبر از استقرار گلفروشان دوره گرد و میوه فروشان و هرگونه سد معبر شهرداری جلوگیری می‌شود. 

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول