اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 اسفند

567 نفر در آزمون دکترای مدرسی معارف اسلامی با یکدیگر رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول آزمون‌های دانشگاه معارف اسلامی از رقابت 567 نفر در آزمون دکترای مدرسی معارف اسلامی 19 اسفند خبر داد.

567 نفر در آزمون دکترای مدرسی معارف اسلامی با یکدیگر رقابت می‌کنند

حجت‌الاسلام علی نکونام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری آزمون مقطع دکترای مدرسی معارف اسلامی اظهار کرد: این آزمون در پنج گرایش انقلاب اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی، مبانی نظری اسلام، قرآن و متون اسلامی و اخلاق اسلامی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اطلاعیه پذیرش این آزمون در آذرماه سال جاری توزیع شد و داوطلبان بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در دی ماه سال جاری ثبت‌نام کردند.

مسئول آزمون‌های دانشگاه معارف اسلامی عنوان داشت: 653 نفر در آزمون مقطع دکترای مدرسی معارف اسلامی ثبت‌نام کردند و پس از بررسی‌ها از این تعداد 567 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان این دوره شامل 473 نفر از آقایان و 94 نفر از خواهران هستند. 

نکونام با اشاره به ظرفیت پذیرش در هر گرایش گفت: پس از تصحیح اوراق و مصاحبه در هر گرایش شش نفر انتخاب می‌شوند و مهر ماه به تحصیل می‌پردازند.

وی با بیان اینکه نیاز در حوزه معارف اسلامی در دانشگاه‌ها وجود دارد گفت: دانشگاه‌های مختلف درخواست‌هایی در زمینه جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه معارف اسلامی به عنوان عضو هیئت علمی ارائه کرده‌اند.

مسئول آزمون‌های دانشگاه معارف اسلامی خاطر نشان کرد: به اندازه‌ای نیاز وجود دارد که نمی‌توانیم پاسخگوی نیاز دانشگاه‌ها در زمینه مدرسی معارف اسلامی باشیم.

شرکت‌کنندگان مقطع دکترای مدرسی معارف اسلامی 19 اسفند در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در دانشگاه قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. 

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول