اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان:

شاعران باید مروج معارف اسلامی باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان گفت: شاعران و اعضای گروه‌های سرود باید مروج معارف اسلامی و برکات نظام باشند.

شاعران باید مروج معارف اسلامی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، محمد دهقانی در آئین افتتاحیه دومین جشنواره سرود و شعر کانون‌های بسیج با اشاره به آیه 17 سوره لقمان اظهار داشت: اقامه نماز، نهی از منکر و امر به معروف از وظایف هر انسان است که قرآن کریم به آن تأکید دارد.

وی افزود: زمانی که ولی‌فقیه از مردم و جامعه خواسته‌ای دارد باید بسیجیان و نیروهای بسیجی در عمل به خواسته رهبر انقلاب نسبت به دیگران پیشگام‌تر باشند.

دهقانی عنوان کرد: شاعران و اعضای گروه‌های سرود از آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند و شاعران بسیجی باید برای اشاعه فرهنگ قرآن به صورت ویژه وارد میدان شوند و برای تبلیغ قرآن و پیام رهبری همت مردانه ورزند.

این مسئول عنوان کرد: کشور ما از نظر داشته‌های فرهنگی غنی و بی‌نیاز است و رفتار و اعمال همه جامعه باید برگرفته از ارزش‌های دینی باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه در 21 نقطه از هرمزگان مدفن شهدای گمنام است ادامه داد: از سروده‌های کسانی که اشعار آنان با مضمون شهدای گمنام است در یادمان شهدای گمنام استفاده می‌شود.

وی بیان داشت: هنرمندان و شاعران می‌توانند با پیاده کردن معارف قرآنی و الهی در جامعه قرآن را از مهجوریت در بیاورند.

دومین جشنواره شعر و سرود به همت کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج ناحیه میناب با حضور 33 گروه سرود و 33 شاعر از عصر روز گذشته آغاز و تا 28 بهمن‌ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول