اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان اعلام کرد:

برگزاری مرحله دوم آزمون تبدیل وضعیت در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: مرحله دوم آزمون تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی تا پایان سال جاری در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله دوم آزمون تبدیل وضعیت در کرمان

کریم مهرشاد امروز در حاشیه گردهمایی معاونان نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سال جاری تلاش کردیم تا در بحث نیروی انسانی مجوز 500 نفر را برای تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی اجرا کنیم.

وی بیان داشت: این تثبیت وضعیت به شرط مناطق محروم بود که آزمون مرحله اول آن برگزار و مرحله دوم تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.

مهرشاد عنوان کرد: همچنین درصدد هستیم تا مجوز جدیدی با هدف تثبیت وضعیت نیروهای قراردادی دریافت کنیم تا مشکلات مناطق محروم از نظر نیروی انسانی رفع شود.  

وی تصریح کرد: به لحاظ مقررات در صورت هرگونه تغییراتی در سیستم‌های اجرایی استانی و کشوری، معاو‌ن توسعه منابع انسانی تغییر نمی‌کند.

مهرشاد گفت: لذا در طول سال جلساتی به صورت مستمر برای معاونان نیروی انسانی ادارات برگزار می‌شود تا سیاست‌های اجرایی را یکسان کنیم.

وی برگزاری اینگونه جلسات را در کاهش ناهماهنگی‌ها مؤثر دانست و ابراز داشت: گاهی اثبات‌های متفاوتی از دستورالعمل‌ها و مصوبات می‌شود و چنین جلسه‌هایی در مجموع هماهنگی را ایجاد می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان بیان داشت: در این جلسه مباحثی در مورد ساماندهی نیروی انسانی، ارزیابی دستگاه‌های اداری، ارزیابی عملکرد سال 90 و مباحث متفرقه مانند آموزش و دولت الکترونیک مطرح شد.

مهرشاد با اشاره به شناسایی پست‌های بلاتصدی دستگاه‌های اجرای استان کرمان افزود: این کار به منظور دریافت مجوز به استناد برنامه پنجم صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تعداد پست‌های بلاتصدی استان کرمان هنوز مشخص نیست و باید شناسایی و ارزش‌گذاری شوند. 

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول